Gå til innhold

Holder på å kutte ned på snus..


Glitter

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva
Lillemus skrev (3 timer siden):

At det ser utrolig stygt ut med den snus-kulen på overleppa er helt greit altså? For det gjør det.

Og de brune munnvikene 😬 det brune smilet! Problemet ble borte da jeg gikk over til Epok, men de er jo ganske nye. Aner ikke hva hun bruker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

90tallsbarn skrev (7 timer siden):

Og de brune munnvikene 😬 det brune smilet! Problemet ble borte da jeg gikk over til Epok, men de er jo ganske nye. Aner ikke hva hun bruker. 

Jeg bruker epok. Ikke noe brunt smil og den renner heller ikke. Epok har vært på markedet hele tiden jeg har snust (2018). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
Glitter skrev (2 timer siden):

Jeg bruker epok. Ikke noe brunt smil og den renner heller ikke. Epok har vært på markedet hele tiden jeg har snust (2018). 

Aha. Ok, det var ikke kommet enda de første årene jeg brukte. 
Uansett, lykke til med slutten. Du må være klar selv. Folk bruker gjerne noen år. Kjente selv på missunnelsen når andre klarte det. Jeg måtte bare oppleve det nok, det irriterende «skal-skal ikke kjøpe ny» , se hvor mye penger som går til i året, søppelet. Jeg tok vare på alle bokser og pantet alle i den boksen utenfor Oslo S, som gikk til rens av sjø. Jeg hadde en hel koffert med bokser 😛 men det var som å gjøre opp for seg 😛 

Men bruk det om det reduserer vonde følelser. Bedre enn at du bruker mye annet, vil jeg si.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...