Gå til innhold

Fy faen jeg hater de jævla forelskelsene!!!!


UtakknemligDiva

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Det er samme kjøret, samme Berg og dalbane hele tiden! 
Slik har det vært hver gang! 
Man tilbringer tid sammen og har det bra og er spent på hva kvelden/tiden bringer. Man er også nervøs fordi man er redd den andre er interessert i noen andre eller ikke føler det samme. 
 

Så tror man eller får forhåpninger. Man hører fra vedkommende og man tror den andre også føler det samme. 

Så bare er alt stille. Du tenker at du bare skal løpe videre med en gang. Men du snur alltid og ser bak deg. Det kan jo hende han kommer etter. Så gjør han ikke det. Og den deilige følelsen som ga energi og boost var bare kortvarig og en barnslig fantasi fra meg selv. Jeg ønsketenker hele veien. Så går den deilige følelsen over til bitterhet, igjen. Og tankene sier til meg at det finnes verre ting her på kloden enn å være ulykkelig forelsket, så jeg kan jo prøve å brekke nakken så jeg får noe nytt å savne (å kunne bevege meg). Men jeg gjør jo ikke det, men jeg får dårlig samvittighet for å ha følelsene da. 
Jeg blir bitter for at jeg aldri er god nok. Jeg føler meg som ei barnslig teit underutviklet jente. Ei jente i en kvinnekropp. 
Andre rundt meg tror jeg bare er veldig opptatt, noen merker kanskje at jeg er lukket. Jeg lar jo folk tro at jeg bare er veldig opptatt. 
Andre som kjenner meg litt bedre synes vel at jeg blir veldig kjedelig siden jeg aldri har noe på g.

Og ja, jeg får spørsmål om kjærligheten. Alle har hatt sex, de møter lett en ny. Ellers har de masse venner og savner ikke kjæreste. Jeg har nesten ikke venner og jeg får ikke til denne kjærestegreia. 
 

Grunnen til at jeg trekker meg er jo at jeg er redd for å bli kastet vekk av en mann fordi jeg skal være kjedelig og virke underutviklet. Jeg er redd for at det skal være flaut for HAN. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

UtakknemligDiva

Jeg trodde jeg endelig kunne være heldig. Siden alle mine tidligere forelskelser har funnet sine. Mine tidligere venner. Men det er samme jævla tingen. Jeg får sånne abstinenser på en måte. Jeg hører ingenting. Det går bra den første dagen, men så går dagene og det er stille. Da blir jeg så forferdelig sur. Jeg klarer ikke å konsentrere meg, jeg interesserer meg ikke for i mitt eget liv. Jeg kan ikke bruke særlig med tid med andre heller for jeg klarer ikke konsentrere meg om dem. Jeg bare sitter her og føler meg så ubetydelig og ensom! Jeg vil ha kontakt, jeg vil føle at noen føler det samme for meg. 
Jeg vil vise noen at de er attraktive for meg, at jeg kan bli glad i noen. Men jeg er så redd at han skal bli dritt. At jeg skal ende opp som søppel. 
Og enda verre enn jeg egentlig var om han hiver meg vekk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ønsker at du ikke skal være så mye den diagnosen du hater så kan du jo begynne med å skjerpe deg med tanke på hvor mange innlegg du skal skrive på diverse forum om den såkalte forelskelsen din. 

Anonymkode: 55edc...73c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Hvis du ønsker at du ikke skal være så mye den diagnosen du hater så kan du jo begynne med å skjerpe deg med tanke på hvor mange innlegg du skal skrive på diverse forum om den såkalte forelskelsen din. 

Anonymkode: 55edc...73c

Den såkalte forelskelsen? Såklart skal noen fortelle meg hvilke følelser jeg har. Jeg ble bare enda verre nå for jeg hadde håpet at meldingen var fra han men det var bare mamma som vanle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (4 minutter siden):

Den såkalte forelskelsen? Såklart skal noen fortelle meg hvilke følelser jeg har. Jeg ble bare enda verre nå for jeg hadde håpet at meldingen var fra han men det var bare mamma som vanle

Ok, men MÅ du leve livet ditt på dol? Hva hjelper det deg?

Anonymkode: 55edc...73c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ok, men MÅ du leve livet ditt på dol? Hva hjelper det deg?

Anonymkode: 55edc...73c

Det hjelper LITT mot ensomheten. Jeg hører fra andre en moren min i det minste. Og psykologene har bare 45 min i uka. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

90tallsbarn skrev (25 minutter siden):

Det hjelper LITT mot ensomheten. Jeg hører fra andre en moren min i det minste. Og psykologene har bare 45 min i uka. 

Så send ham en melding da.

Anonymkode: 9a6b0...7b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Så send ham en melding da.

Anonymkode: 9a6b0...7b6

Nei. Snakk om å gjøre seg billig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (10 minutter siden):

Nei. Snakk om å gjøre seg billig. 

Hvordan blir man billig for å sende en melding til en man liker?

Anonymkode: 9adfe...b6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvordan blir man billig for å sende en melding til en man liker?

Anonymkode: 9adfe...b6a

Fordi jeg er en underutviklet person som sikkert bare oppfatter disse følelsene som noe stort. Er sikkert bare jeg som har følelser og. Typisk kvinne faenskap

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Jeg er ikke kvalifisert til å håndtere menn på noen måte. Jeg har dårlig kontroll over meg selv. Jeg legger kanskje for mye i ting. 
Jeg er også redd for at han er lei seg o fæ tror jeg ikke er interessert. Men typisk ønsketenking. Jeg er nok bare et hull mellom beina og ingenting mer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Jeg vil at han skal komme hit, at vi kan være alene uten at noen forstyrrer. 
Hadde han kommet hadde det betydd at han likte meg. Jeg savner å ha noen jeg liksom kan føle litt ekstra knyttet til. 

men det er liksom en stor vegg der. Jeg er patetisk fordi jeg føler det jeg gjør.

Går jeg en tur tenker jeg på han. Hører jeg på musikk det samme. Alt har blitt ødelagt igjen! Jeg har mistet motivasjonen helt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (2 timer siden):

Jeg vil at han skal komme hit, at vi kan være alene uten at noen forstyrrer. 

Send en melding og be han på besøk da.

Anonymkode: 9a6b0...7b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Send en melding og be han på besøk da.

Anonymkode: 9a6b0...7b6

Hallo. Nei. Er langt unna 😛 og jeg vet aldri om han tuller eller er seriøs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Er det ikke egentlig bare dumt av meg med denne diagnosen?? Jeg blir nok bare turn off hvis han skjønner det er en feil bak skallen min. Jeg bare klarer ikke helt å akseptere at jeg kanskje bare må leve med å beundre folk på avstand. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mann nord skrev (6 timer siden):

90tallsbarn: er du gammel??

Tror hun blir 79 nå snart. Hvordan det? 

Anonymkode: 55edc...73c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Tror hun blir 79 nå snart.

Det var ds voldsomt 😉

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Rundt 17?

Jeg for min del mener å huske at hun har skrevet at hun er nesten 30. Men jeg kan huske feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Hadde kontakt i helgen og i går. Men er vanskelig for meg å liksom føle om det bare er smalltalk eller om han føler det samme. Og så vet jeg ikke når jeg får truffet han igjen..  er liksom noe som stenger for som vanlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...