Gå til innhold

Fy faen jeg hater de jævla forelskelsene!!!!


UtakknemligDiva

Anbefalte innlegg

90tallsbarn skrev (20 minutter siden):

Hadde kontakt i helgen og i går. Men er vanskelig for meg å liksom føle om det bare er smalltalk eller om han føler det samme. Og så vet jeg ikke når jeg får truffet han igjen..  er liksom noe som stenger for som vanlig. 

Du kan vel invitere ham hjem på "kaffe"?

Anonymkode: 9a6b0...7b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du kan vel invitere ham hjem på "kaffe"?

Anonymkode: 9a6b0...7b6

I frykt for at han i "verste" fall leser inne her så vil jeg ikke gå i for mye detalj, men nei, han vil ikke komme hit, garantert. Ikke fordi han ikke vil til meg, men noe annet han har nevnt. I tillegg så bor jeg i kollektiv.
Og vi er geografisk et godt stykke fra hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mann nord skrev (15 minutter siden):

Igjen: 90tallsbarn: er du gammel?

hun er 29 eller 30.

Anonymkode: 9adfe...b6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laban skrev (På 2021-8-15 den 19.26):

Det var ds voldsomt 😉

Jeg for min del mener å huske at hun har skrevet at hun er nesten 30. Men jeg kan huske feil.

Jeg har ikke fått med meg noe slikt, men har jo tenkt at nicket indikerer fødsels-tiår, og da mest sannsynlig såpass tidlig på 90-tallet at hun har minner om dette tiåret. Så oppunder 30 passer jo bra med mine egne antagelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

UtakknemligDiva

Alts jeg er redd jeg har mistet den ene sjansen. Jeg har aldri koset med den jeg har vært forelsket i. Jeg har bare beundret dem på avstand. Fordi jeg innerst innerst inne føler meg uverdig pga den diagnosen jeg har. Jeg er redd for at de skal være flaue over meg. 
Jeg er redd for at han bare leker, kanskje han bare merker at jeg liker han og skriver slike ting for å få meg hektet. Jeg har veldig lyst til at vi skal ha det gøy sammen og møtes, men akkurat nå vet jeg ikke når vi får treffes igjen da. Feilen jeg har gjort før er å ikke handle, men jeg føler hele tiden at jeg har denne veggen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (7 timer siden):

Alts jeg er redd jeg har mistet den ene sjansen. Jeg har aldri koset med den jeg har vært forelsket i. Jeg har bare beundret dem på avstand. Fordi jeg innerst innerst inne føler meg uverdig pga den diagnosen jeg har. Jeg er redd for at de skal være flaue over meg. 
Jeg er redd for at han bare leker, kanskje han bare merker at jeg liker han og skriver slike ting for å få meg hektet. Jeg har veldig lyst til at vi skal ha det gøy sammen og møtes, men akkurat nå vet jeg ikke når vi får treffes igjen da. Feilen jeg har gjort før er å ikke handle, men jeg føler hele tiden at jeg har denne veggen. 

Egentlig er det du som leker med ham, slik du holder på.

Anonymkode: 9a6b0...7b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (På 17.8.2021 den 18.23):

Egentlig er det du som leker med ham, slik du holder på.

Anonymkode: 9a6b0...7b6

Vi hadde kontakt i går. En del faktisk. Han svarer veldig kjapt og stiller oppfølgingsspørsmål og sånt. Men han tar ikke kontakt først. Har ikke hørt fra han i dag. Jeg sender snap til mange på listen min, og han er kjapp til å svare. Så da vet ikke jeg om han bare er slik som svarer folk eller om han er int. 
Jeg vet heller ikke om jeg er som et lett bytte eller noe han føler mer for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Kanskje litt kort tid å bedømme på men han skriver ikke noe hvis ikke jeg sender noe først. Han svarer fort og opprettholder samtaler, og skriver en del men det er helt stille om jeg ikke gir lyd fra meg. Skal jeg bare tenke at han ikke er intr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (På 17.8.2021 den 18.23):

Egentlig er det du som leker med ham, slik du holder på.

Anonymkode: 9a6b0...7b6

Jeg vet ikke jeg? Han tar jo liksom ikke kontakt først. Han bare svarer veldig på alt jeg sender. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...