Gå til innhold

Hva skal du stemme i år?


AnonymBruker

Valg 2021  

19 stemmer

  1. 1. Hva skal du stemme i år?

    • Rødt
      2
    • SV
      4
    • AP
      3
    • SP
      1
    • MDG
      1
    • KRF
      2
    • V
      2
    • H
      1
    • FRP
      2
    • Andre
      1


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Drømmeautomat skrev (1 minutt siden):

Du bør ha med et valg Skal ikke stemme.

Lag en ny en du da :)

Anonymkode: 342b0...68d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmeautomat skrev (1 time siden):

Du bør ha med et valg Skal ikke stemme.

Godt poeng, men som et praktisk løsning kan folk skrive "stemmer ikke" som en kommentar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle være sofastemmer, men etter stort press fra DOL-eliten så velger jeg en protest-stemme istedenfor, den går til De Kristne. Vet egentlig ikke noe om dem men de virker ha et konservativt kristne verdier (mot abort f.eks) med litt nasjonalisme på toppen (redusert innvadring og EU kontroll) . Det tror jeg vi trenger nå :) 

Anonymkode: 6043a...881

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Skulle være sofastemmer, men etter stort press fra DOL-eliten så velger jeg en protest-stemme istedenfor, den går til De Kristne. Vet egentlig ikke noe om dem men de virker ha et konservativt kristne verdier (mot abort f.eks) med litt nasjonalisme på toppen (redusert innvadring og EU kontroll) . Det tror jeg vi trenger nå :) 

Anonymkode: 6043a...881

Er du kristen selv da?

Anonymkode: 342b0...68d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal sitte hjemme i sofaen i år. Første eller andre gangen jeg ikke stemmer. Har ingen partier jeg er enig nok med. Enkeltsaker selvfølgelig, men ikke partiprogram. 

Hadde ikke vært umulig å stemme AP om det ikke var for Støre (grunnet karikaturstriden) og raddisfløyen.

Anonymkode: da4b7...a9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Er du kristen selv da?

Anonymkode: 342b0...68d

Nei selvsagt ikke. Men det er ikke noe krav det. Kristne verdier er ikke alltid så dumme.

Anonymkode: 6043a...881

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei selvsagt ikke. Men det er ikke noe krav det. Kristne verdier er ikke alltid så dumme.

Anonymkode: 6043a...881

Hvordan henger den økonomiske politikker ihop? Skattelette til alle (pensjonister skal ikke betale skatt i det hele tatt), og alle skal få mer.  Hm.

Anonymkode: 5a9f7...4d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvordan henger den økonomiske politikker ihop? Skattelette til alle (pensjonister skal ikke betale skatt i det hele tatt), og alle skal få mer.  Hm.

Anonymkode: 5a9f7...4d2

Kan vel sende pengene MDG ville brukt på "klima" og bruke de til å finansiere pensjonister istedenfor. Alle partier lover forøvrig bare tull de ikke kan holde, tror det er viktigst å se på prinsipper og mål, om et "mirakel" skjer og de faktisk får noe innflytelse vil de jo ikke være diktatorer men forhandle med andre partier basert på prioriteringene de presenterer.

Anonymkode: 6043a...881

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Det er vanskelig i år.  Det gjør vondt i ørene mine å høre på Erna. Jeg er ikke noe beigreistret for henne,  så jeg kan ikke stemme på Høyre. Tror det blir arbeiderpartiet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal jeg stemme blir det SP eller FRP. Men jeg tror ikke jeg skal stemme i år. Jeg er ikke overbegeistret for noen av dem. Ikke er jeg sugen på å møte opp i ett trangt lokale med masse mennesker, og forhåndstemningen er langt unna. Og jeg har ikke bil.

Anonymkode: da4b7...a9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Skal jeg stemme blir det SP eller FRP. Men jeg tror ikke jeg skal stemme i år. Jeg er ikke overbegeistret for noen av dem. Ikke er jeg sugen på å møte opp i ett trangt lokale med masse mennesker, og forhåndstemningen er langt unna. Og jeg har ikke bil.

Anonymkode: da4b7...a9b

Ta en telefon til valgsekretariatet der du bor og spør om det er mulighet for at noen kan komme hjem til deg med sedler, urne og alt slik at du kan stemme hjemme. :) Usikker på hva som egentlig er kriteriene for det, men det gjøres her i alle fall - ALLE som har stemmerett skal ha anledning til å avlegge stemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå går det mot rødgrønt flertall, dere! Får håpe den siden er mer solidariske og omsorgsfulle ovenfor folk flest. Kan ikke tenke meg en politisk side som er verre enn de på blå side. De bryr seg bare om de rikeste i landet.

TS. 

Anonymkode: 342b0...68d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...