Gå til innhold

Hva skal du stemme i år?


AnonymBruker

Valg 2021  

19 stemmer

  1. 1. Hva skal du stemme i år?

    • Rødt
      2
    • SV
      4
    • AP
      3
    • SP
      1
    • MDG
      1
    • KRF
      2
    • V
      2
    • H
      1
    • FRP
      2
    • Andre
      1


Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Nå går det mot rødgrønt flertall, dere! Får håpe den siden er mer solidariske og omsorgsfulle ovenfor folk flest. Kan ikke tenke meg en politisk side som er verre enn de på blå side. De bryr seg bare om de rikeste i landet.

TS. 

Anonymkode: 342b0...68d

Får håpe det.

Men tror en del vil få sjokk, når politikerne skal redde kloden fra klimaendringer, vil det svi skikkelig, særlig for de med minst fra før av. Strøm, bensin, biler, det vil bli svindyrt fremover, for å redde kloden(angivelig)

Anonymkode: 6043a...881

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Får håpe det.

Men tror en del vil få sjokk, når politikerne skal redde kloden fra klimaendringer, vil det svi skikkelig, særlig for de med minst fra før av. Strøm, bensin, biler, det vil bli svindyrt fremover, for å redde kloden(angivelig)

Anonymkode: 6043a...881

Men hvorfor dette PLUTSELIGE fokuser på å redde kloden? Kunne ikke alle begrenset seg? Og denne inkludering og ikke-krenk noen greia er heller ikke noe bra for miljøet. Feks, nå blir sikkert noen sint, men hensikten er ikke å være slem, i stedet for å sutre om at man ikke får kjøpt nok fancy klær, hvorfor ikke slanke seg så en faktisk kan bruke dem? Bortkastet å designe til sykt overvektige, siden de før eller senere vil få lyst å slanke seg og så ser det ikke bra ut på dem uansett. å veie mindre vil også føre til mindre utslipp.

Hva med de som har sminke som hobby? Skal de finne noe annet? Hva med teater og skuespill? Der kreves det en del sminke. 
 

Nå sporet jeg nesten av ser jeg. Men de kunne våknet før. Og dette forbudet mot plastskjeer til softisen, altså...i flere år har jeg irritert meg over den helvetes skjeen. Jeg skal sitte her! 
 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Nicklusheletida skrev (På 29.8.2021 den 0.00):

Det er vanskelig i år.  Det gjør vondt i ørene mine å høre på Erna. Jeg er ikke noe beigreistret for henne,  så jeg kan ikke stemme på Høyre. Tror det blir arbeiderpartiet. 

Jeg har vinglete frem og tilbake lenge nå. Kunne man stemt kun på AP og unngått de andre, sv, mpg og rødt, så hadde jeg nok stemt Arbeiderpartiet. Men det går ikke. Det blir Høyre her. 

Endret av Nicklusheletida
.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...