Gå til innhold

Flere som ser for seg at de ikke orker å bli særlig gamle?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Ja er et slit uten noe opplevd mening for min del, og helsa blir dårligere og dårligere for hvert år som går, så håper ikke jeg blir så gammel. 

Anonymkode: 56acc...60b

Skjønner, men har du et eller annet håp , tross alt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FGT skrev (7 minutter siden):

Skjønner, men har du et eller annet håp , tross alt ?

nei. sånn er det med den saken.

Anonymkode: 56acc...60b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne bli gammel hvis helsa er god. Hvis ikke er det nok ikke bare bare å bli gammel. Men jeg har vel en liten formening om at man må gjøre sitt for å ha en best mulig psykisk og fysisk helse, og at det er noe man skylder sine nærmeste. I alle fall hvis man har barn som i mitt tilfelle. Jeg må holde meg i best mulig form og være i live for mine barns skyld langt ut i alderdommen, tenker jeg. Gleder meg til å bli bestemor når den tid kommer, og ønsker å være tilstede for barn og barnebarn i framtida. Ser for meg at jeg vil bli en snill gammel bestemor :)

Anonymkode: 18b73...7ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I gode perioder ønsker jeg å bli gammel med god helse. I verre, nei. Helst ikke. Så lærer jeg jo at når jeg er skikkelig dårlig, så har jeg jo kommet ut av det før. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...