Gå til innhold

Strøm-ekspert med mareritt-beskjed til sør-norske strømkunder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Worrisome Plenty skrev (8 minutter siden):

Hvis du får bostøtte, kan det jo hende de gjør som i 2010 og gir ekstra hvis det blir veldig dyr strøm.

 

Selv klarer jeg meg greit, blir bare å spare mindre på sparing og sånn. 

Jeg får dessverre ikke bostøtte, men har vurdert å begynne å prostituere meg igjen så jeg har ekstra penger eller kan bytte sex mot at jeg får bo hos dem hvor det er varmt.

Anonymkode: 9c29c...fee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Worrisome Plenty
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg får dessverre ikke bostøtte, men har vurdert å begynne å prostituere meg igjen så jeg har ekstra penger eller kan bytte sex mot at jeg får bo hos dem hvor det er varmt.

Anonymkode: 9c29c...fee

Huff da, det er ikke bra for kropp og sjel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg får dessverre ikke bostøtte, men har vurdert å begynne å prostituere meg igjen så jeg har ekstra penger eller kan bytte sex mot at jeg får bo hos dem hvor det er varmt.

Anonymkode: 9c29c...fee

Mener du dette? :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater sånne råd om «slik sparer du strøm». Som om folk er dumme. Rådene er for de de som har god råd og sløser. Vi med dårlig råd kan selvfølgelig alt dette fra før. 🤬

Anonymkode: 0baee...bcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ISW skrev (1 time siden):

Mener du dette? :( 

Ja. Jeg har ingen venner eller familie, så ingen å be om hjelp, og jeg ligger akkurat på grensa på å ikke få bostøtte. Jeg har heller ingen mulighet til å flytte nå heller. Jeg har dårlig helse både fysisk og psykisk. 

Jeg krysser fingrene for at jeg klarer det og at strømmen ikke blir veldig mye dyrere, og sørger for å være godt påkledd innendørs og ta i bruk alternative løsner før det går så langt at jeg selger kroppen min. 

Worrisome Plenty skrev (1 time siden):

Huff da, det er ikke bra for kropp og sjel.

Nei, men det var bedre en å fryse..

Anonymkode: 9c29c...fee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Ja. Jeg har ingen venner eller familie, så ingen å be om hjelp, og jeg ligger akkurat på grensa på å ikke få bostøtte. Jeg har heller ingen mulighet til å flytte nå heller. Jeg har dårlig helse både fysisk og psykisk. 

Jeg krysser fingrene for at jeg klarer det og at strømmen ikke blir veldig mye dyrere, og sørger for å være godt påkledd innendørs og ta i bruk alternative løsner før det går så langt at jeg selger kroppen min. 

Nei, men det var bedre en å fryse..

Anonymkode: 9c29c...fee

Det er vondt å høre. Nesten så jeg fikk lyst til å betale strømregningen din uten at du trengte å ligge med meg! 

NAV har noen løsninger for dette (er i denne bransjen selv så jeg kjenner til problemstillingen). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ISW skrev (32 minutter siden):

Det er vondt å høre. Nesten så jeg fikk lyst til å betale strømregningen din uten at du trengte å ligge med meg! 

NAV har noen løsninger for dette (er i denne bransjen selv så jeg kjenner til problemstillingen). 

Ingen skal måtte trenge å selge kroppen sin for å få hverken strøm eller mat i Norge i dag. Så dårlig stilt et det ikke selv blant de fattigste. Prostitusjon for å få mer penger er et valg og ikke en nødvendighet eller tvang.  

Anonymkode: 23708...102

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...