Zirine Skrevet 28. mars 2002 Forfatter Skrevet 28. mars 2002 Kanskje "pipespillet" kan være av interesse: http://www.nrk.no/magasin/magi/spill/ *knegg* Døh ... man har da verdighet. Gi meg litt kraftigere saker, er du snill? 0 Siter
vin Skrevet 28. mars 2002 Skrevet 28. mars 2002 Monsterbedriften??! Den liker ungene godt.... 0 Siter
Zirine Skrevet 28. mars 2002 Forfatter Skrevet 28. mars 2002 Monsterbedriften??! Den liker ungene godt.... Spillet var til MEG, vin. Kommer JEG til å like monsterbedriften, tror du? 0 Siter
vin Skrevet 28. mars 2002 Skrevet 28. mars 2002 Spillet var til MEG, vin. Kommer JEG til å like monsterbedriften, tror du? Klart det!! Du likte jo "barnespill" og det går litt i samme type som de du nevnte! PS : Jeg har prøvd det og det ER gøy altså! T.o.m. Harry Potter og James Bond spiller jeg! Ha en fin Påske... 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 28. mars 2002 Skrevet 28. mars 2002 Hehe.. Tarzan er bare kjempe kul å spille på PS ) Det var det jeg visste! Endelig en som var enig med meg :0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.