Gå til innhold

Hva hadde du funnet på nå?


UtakknemligDiva

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tenker det er mest kvinner i den gruppen. Klassiske aspergere liker seg best alene.

Anonymkode: 6715e...4ab

Ahh, den ekte, erke eksklusive VIP Aspergeren ja!

Anonymkode: 9a83c...0c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tenker det er mest kvinner i den gruppen. Klassiske aspergere liker seg best alene.

Anonymkode: 6715e...4ab

Ja og i slekten min finner du sånne menn. Pappa ville bare sitte alene og lese bøker da han var ung. Han er fremdeles introvert sier han og foretrekker å ha få venner. 
Broren min hater å befinne seg blandt folk. Hans liv består av jobb uten særlig folk og så hjem og være foran pcn. 
Han savner ikke folk heller. Han tar aldri initiativ til noe. 
Så har du meg som flakser rundt, og fikk det livet jeg ville ha men måtte snu og dra tilbake til noe mer kjedelig fordi det er noe jeg ikke ser. Det er som om hjernen min har kjørt seg helt fast i et mønster. Jeg føler bare de følelsene jeg kjenner til, så om jeg noen gang er veldig glad over tid så kan den «panikk» oppfatte dette som noe feil og går tilbake til den triste følelsen. 
Jeg føler livet har mye mer å by på men hjernen min har ikke lært seg å føle det, så kanskje jeg ikke evner å oppdage enkelte ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Ahh, den ekte, erke eksklusive VIP Aspergeren ja!

Anonymkode: 9a83c...0c8

De opprinnelige asperger kriteriene var slik. Siden har det blitt vannet ut for at flere skal kunne på diagnosen, særlig kvinner

Anonymkode: 6715e...4ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (32 minutter siden):

Ja og i slekten min finner du sånne menn. Pappa ville bare sitte alene og lese bøker da han var ung. Han er fremdeles introvert sier han og foretrekker å ha få venner. 
Broren min hater å befinne seg blandt folk. Hans liv består av jobb uten særlig folk og så hjem og være foran pcn. 
Han savner ikke folk heller. Han tar aldri initiativ til noe. 
 

Ja, klassisk ekte asperger dette.

Anonymkode: 6715e...4ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

De opprinnelige asperger kriteriene var slik. Siden har det blitt vannet ut for at flere skal kunne på diagnosen, særlig kvinner

Anonymkode: 6715e...4ab

Vet om flere autistiske kvinner som er sånn. Vil bare sitte hjemme og se på anime og game, elendig hygiene fordi vann og deodorant føles vondt mot huden,dårlig kosthold fordi de er kresne i matveien så de er ganske tjukke, ganske stygge slitte klær fordi de trenger klær som er komfortable og ser generelt ustelte og sjuskete ut.

Anonymkode: 9a83c...0c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vet om flere autistiske kvinner som er sånn. Vil bare sitte hjemme og se på anime og game, elendig hygiene fordi vann og deodorant føles vondt mot huden,dårlig kosthold fordi de er kresne i matveien så de er ganske tjukke, ganske stygge slitte klær fordi de trenger klær som er komfortable og ser generelt ustelte og sjuskete ut.

Anonymkode: 9a83c...0c8

Huff da, dusche kan man hvertfall gidde.

Anonymkode: 6715e...4ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vet om flere autistiske kvinner som er sånn. Vil bare sitte hjemme og se på anime og game, elendig hygiene fordi vann og deodorant føles vondt mot huden,dårlig kosthold fordi de er kresne i matveien så de er ganske tjukke, ganske stygge slitte klær fordi de trenger klær som er komfortable og ser generelt ustelte og sjuskete ut.

Anonymkode: 9a83c...0c8

Jeg må dusje hver morgen rett etter jeg går ut av senga fordi kroppen skiller ut masse stoffer når den sover så ikke faen om jeg skal ta på meg klær og gå ut blandt folk uten dusj. Ikke at jeg stinker så folk kjenner det gjennom klærne uten, men jeg føler det selv.

Deodorant må jeg virkelig ha. 
 

Anime ser jeg ikke på og jeg gamer ikke. 
 

Undervektig er jeg. Har gått mye i tettsittende også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (4 timer siden):

Og søking, ser de på når du har søkt? Dømmer de deg om du har søkt kl 23 på kvelden feks? Eller om natten?

Hvis det er på mail er visstnok tiden med høyest suksessrate tidlig på dagen (6-10), mandag eller tirsdager. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Huff da, dusche kan man hvertfall gidde.

Anonymkode: 6715e...4ab

Jeg tror de ofte rett og slett glemmer det, eller ikke prioriterer det. Ikke vet de når man skal skifte klær heller så det lukter gammelt og surt av plaggene også. Jeg trakk meg unna ti slutt fordi jeg følte meg mer som støttekontakt en som en gjensidig venninne.

Kan legge til at ingen av de har vært i forhold eller hatt sex heller, og alle er i midten av tyveårene. Ikke jobber de heller.

Anonymkode: 9a83c...0c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Tenker det er mest kvinner i den gruppen. Klassiske aspergere liker seg best alene.

Anonymkode: 6715e...4ab

Jaja. Deg har jeg lært at ikke er vits å diskutere med. Det jeg beskrev er som sagt ganske vanlig. Å ønske å være alene hele tiden er ikke et kriterie, men å ha behov for mye alenetid er ganske vanlig ja. Det betyr ikke at personer med AS ikke ønsker å ha mennesker rundt seg i tillegg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...