Gå til innhold

Fikk pakke fra Kina.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

stjernestøv skrev (4 minutter siden):

Har prøvd klærne og, kan det være corona i klærne? At de har plantet viruset der? Jeg ble nervøs nå :( 

Det må du nok regne med ja. 

Anonymkode: e2024...f94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (17 minutter siden):

Har prøvd klærne og, kan det være corona i klærne? At de har plantet viruset der? Jeg ble nervøs nå :( 

plantet viruset med vilje for å skade deg?

Anonymkode: 8d8b0...4ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei. (og slike tanker høres ikke helt friskt ut)=.

Anonymkode: 8d8b0...4ec

Ok. Håper du har rett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (21 minutter siden):

Har prøvd klærne og, kan det være corona i klærne? At de har plantet viruset der? Jeg ble nervøs nå :( 

Du kan være trygg på at ingen har plantet virus i klærne. Uansett overlever ikke virus den tiden det tar å sende pakker fra Kina til Norge 🙂 

Anonymkode: b8e02...ba6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du kan være trygg på at ingen har plantet virus i klærne. Uansett overlever ikke virus den tiden det tar å sende pakker fra Kina til Norge 🙂 

Anonymkode: b8e02...ba6

Ok, phu. Det var betryggende å lese, følte meg dårlig jeg nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (3 timer siden):

Ok, phu. Det var betryggende å lese, følte meg dårlig jeg nå. 

Du vet det jo innerst inne at det ikke kunne være sånn. Du er vel ikke dum? 

Anonymkode: e2024...f94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Du vet det jo innerst inne at det ikke kunne være sånn. Du er vel ikke dum? 

Anonymkode: e2024...f94

Det er tanker jeg får, får massevis av tanker daglig. Det er bare tanker sier sykepleieren, men godt mulig jeg er dum også. Det får andre vurdere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Det er tanker jeg får, får massevis av tanker daglig. Det er bare tanker sier sykepleieren, men godt mulig jeg er dum også. Det får andre vurdere. 

Da syns jeg du må bli bedre på å avvise urealistiske tanker og ta i bruk fornuften din i steden for. 

Anonymkode: e2024...f94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Da syns jeg du må bli bedre på å avvise urealistiske tanker og ta i bruk fornuften din i steden for. 

Anonymkode: e2024...f94

Prøver på det men noen ganger får jeg helt panikk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Prøver på det men noen ganger får jeg helt panikk. 

Og da er det bra du sjekker, og tar til deg andres meninger. Håper du er fornøyd med det du har bestilt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mari- skrev (1 minutt siden):

Og da er det bra du sjekker, og tar til deg andres meninger. Håper du er fornøyd med det du har bestilt. 

Ja jeg pleier å roe meg når jeg prater med andre om det, de realitets orienterer meg litt. Ja ble fornøyd med mesteparten, en bluse var for stor og en bukse var for kort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (4 timer siden):

Har prøvd klærne og, kan det være corona i klærne? At de har plantet viruset der? Jeg ble nervøs nå :( 

Helt seriøst, Stjernestøv - om dette var tilfelle, tror du ikke vi ville hørt om dette i media? Det er IKKE plantet virus i klærne du har kjøpt. Jeg fatter ikke hvor dere får slike tanker fra, men det er mulig det er jeg som er naiv som ikke hadde kommet til å tenke å noe slikt i det hele tatt. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (5 minutter siden):

Helt seriøst, Stjernestøv - om dette var tilfelle, tror du ikke vi ville hørt om dette i media? Det er IKKE plantet virus i klærne du har kjøpt. Jeg fatter ikke hvor dere får slike tanker fra, men det er mulig det er jeg som er naiv som ikke hadde kommet til å tenke å noe slikt i det hele tatt. :) 

De tankene har roet seg nå men får jo alle slags tanker, bla om at naboen skal skyte meg gjennom vinduet når jeg er ute og røyker. Har ikke tatt det opp med noen så de henger i hodet hele tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2

Virus dør. Det tar 3 dager før korona viruset dør, lengre en postgangen fra kina. Korona viruset med sine 3 dager lever da ganske lenge til virus å være, men om det er smittsomt på den måten er også tvilsomt. HIV viruset lever bare 7 minutter utenfor kroppen. Derfor er feks HIV veldig lite smittsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...