Gå til innhold

Fikk pakke fra Kina.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

worrisome_plenty .2 skrev (58 minutter siden):

Virus dør. Det tar 3 dager før korona viruset dør, lengre en postgangen fra kina. Korona viruset med sine 3 dager lever da ganske lenge til virus å være, men om det er smittsomt på den måten er også tvilsomt. HIV viruset lever bare 7 minutter utenfor kroppen. Derfor er feks HIV veldig lite smittsomt.

Ok. Det er jo greit å vite. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv skrev (7 timer siden):

Har prøvd klærne og, kan det være corona i klærne? At de har plantet viruset der? Jeg ble nervøs nå :( 

Hva er det som gjør deg så viktig at kineserne skal plante virus i pakken din?

Anonymkode: a9705...7f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Nei. Og vask dem da. Jeg fikk pakke fra Kina rett etter at viruset hadde blitt et tema i Norge. Mars 2020. Vasket den bare og brukte den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hva er det som gjør deg så viktig at kineserne skal plante virus i pakken din?

Anonymkode: a9705...7f1

Jeg er ikke viktig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (11 timer siden):

Nei. Og vask dem da. Jeg fikk pakke fra Kina rett etter at viruset hadde blitt et tema i Norge. Mars 2020. Vasket den bare og brukte den. 

Har lagt det i skapet jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (19 timer siden):

Andre kryp? 

Du kan få kryp i pakker fra utlandet på samme måte som du kan få med deg kryp i kofferten når du er i utlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fionys skrev (17 minutter siden):

Du kan få kryp i pakker fra utlandet på samme måte som du kan få med deg kryp i kofferten når du er i utlandet.

Ok. Har bestilt fra Tyskland mange ganger uten kryp med, men likte ikke tanken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...