Gå til innhold

Høsten er på vei. Hva gleder du deg til ?


Nicklusheletida

Anbefalte innlegg

Har akkurat hatt datter og svigersønn på middag, dvs vi var ute å spiste pizza og tok kaffen og desserten hos meg. Det har jeg gledet meg til hele uka😊

Akkurat nå er det bare en stor ting jeg har i hue....noe stort som skjer utpå vinteren. Et lite under hver gang.... Det gleder jeg meg utrolig til😍

Ellers så begynner jeg på et skrivekurs med en forfatter til uka og det gleder jeg meg også til.

Gleder meg også over at jeg er i bedre form etter å ha økt en medisin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå nyter jeg bobilhelg med min kjære! Vi har leid bobil og skal på fjelltur i morgen!

Om 2 uker er det konserthelg med koret! Etter 2 utsettelser pga korona er vi nå SÅ klare for å synge!!! Skal samarbeide m 2 andre kor + orkester + dansere, så dette blir megabra! Masse øving i forkant hører med.

Ellers blir det vel en høst med en tur til Vestlandet,  en tur for å besøke sønnen, og så en tur til Oslo m familien. Skogsturer og sykkelturer, hverdager med jobb, trening, vedfyring, krimbøker og venner blir det vel og.

Nå står vi parkert på en nydelig plass i indre Telemark.  I morgen blir det DEN utsikten!!!

Men i morra altså,  skal jeg oppleve høstfargene på fjellet!

Endret av påskelilje
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...