Gå til innhold

Anser meg ikke som tv-slave, men...


emilie321

Anbefalte innlegg

Ser ikke på meg selv som tv-slave, men bør kanskje revurdere det. Er nå på 3dje kvelden uten tv og WiFi (har heldigvis mobilnett da) Det skal komme noen til uka for å bytte modem og å se på TVen, så da ordner det seg nok. Men jeg savner faktisk TVen mer enn jeg trodde jeg ville gjort.

Hvordan er det med dere og tv? Savner dere TVen når den ikke fungerer over flere dager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Worriesome Plenty 2

Ja, delvis, dvs   jeg kunne fint vært uten vanlig tv, men ikke strømmetjenester. Og de ser jeg på flatskjermen og ikke på mobil eller nettbrett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emilie321 skrev (3 minutter siden):

Ser ikke på meg selv som tv-slave, men bør kanskje revurdere det. Er nå på 3dje kvelden uten tv og WiFi (har heldigvis mobilnett da) Det skal komme noen til uka for å bytte modem og å se på TVen, så da ordner det seg nok. Men jeg savner faktisk TVen mer enn jeg trodde jeg ville gjort.

Hvordan er det med dere og tv? Savner dere TVen når den ikke fungerer over flere dager?

Jeg hadde ikke klart meg uten tv og nett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Jeg hadde ikke klart meg uten tv og nett. 

Det er nesten verre uten nett. Har heldigvis radioen da. Er glad i den, men synes jo at der er fint med litt tv på kveldstid 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mari- skrev (5 minutter siden):

Har ikke hatt TV på maange år. Ser serier og diverse programmer via laptop, men generelt mindre og mindre. Har blitt mer internett, da! ;) 

Hører mye på radioen, men skal jeg se på tv så må jeg ha stor skjerm 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

emilie321 skrev (2 minutter siden):

Det er nesten verre uten nett. Har heldigvis radioen da. Er glad i den, men synes jo at der er fint med litt tv på kveldstid 

Ja uten nett går det bare ikke, strømmer jo serier og filmer derfra. Ja koselig å se på tv, her går det mye i nyheter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

worrisome_plenty .2 skrev (7 minutter siden):

Ja, delvis, dvs   jeg kunne fint vært uten vanlig tv, men ikke strømmetjenester. Og de ser jeg på flatskjermen og ikke på mobil eller nettbrett.

Jeg har ikke strømmetjenester, bare vanlig tv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

jeg elsker tv, spesielt i helgene. fredagskos og lørdagskos foran tven er tradisjon! :D 

Anonymkode: 0a05b...f80

Ja, jeg er visst mer glad i TVen enn jeg trodde. Rart med svart skjerm nå på kvelden 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emilie321 skrev (5 minutter siden):

Jeg har ikke strømmetjenester, bare vanlig tv

Gammel-tv har jeg ikke sett på 10 år. Her går det kun i strømming, og ting på dvd/bluray.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slabbedask skrev (11 minutter siden):

Gammel-tv har jeg ikke sett på 10 år. Her går det kun i strømming, og ting på dvd/bluray.

Men strømning  får en jo heller ikke sett når nettet er borte.  Har vurdert å få Netflix. Tror jeg kan koble meg til datterens. Har bare ikke fått rotet meg til det ennå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emilie321 skrev (1 time siden):

Ser ikke på meg selv som tv-slave, men bør kanskje revurdere det. Er nå på 3dje kvelden uten tv og WiFi (har heldigvis mobilnett da) Det skal komme noen til uka for å bytte modem og å se på TVen, så da ordner det seg nok. Men jeg savner faktisk TVen mer enn jeg trodde jeg ville gjort.

Hvordan er det med dere og tv? Savner dere TVen når den ikke fungerer over flere dager?

Vi ser masse på tv, det vil si via nettet, lineær tv har vi ikke lenger, kun NRK som er gratis på RiksTV. Har 2-3 ab på ulike tjenester da, Tv2 Play, Discovery og Netflix. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillemus skrev (7 minutter siden):

Vi ser masse på tv, det vil si via nettet, lineær tv har vi ikke lenger, kun NRK som er gratis på RiksTV. Har 2-3 ab på ulike tjenester da, Tv2 Play, Discovery og Netflix. 

Har både nett og tv i husleia, så det har jeg uansett. Men begynner å få lyst på Netflix. Men først må TVen og nettet bli fikset 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2
emilie321 skrev (5 timer siden):

Har både nett og tv i husleia, så det har jeg uansett. Men begynner å få lyst på Netflix. Men først må TVen og nettet bli fikset 

Netflix har jeg hatt siden det kom til Norge, har sløst bort noen tusentalls timer der ja. Klinisk fritt for reklamepauser og sånn. Ikke er det dyrt heller. 109 kroner i måneden. Jeg har HBO også, det koster det samme. Jeg er nok tv-slave :D

Endret av worrisome_plenty .2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så avhengig av TV og Internett ja. Altså når jeg sier TV så tenker både på vanlige kanaler og Netflix, viaplay etc. Har TV på fra morgen til kveld når jeg er hjemme. Også når jeg egentlig ikke følger med. Liker ikke å ha det stille rundt meg. 

I år har jeg satt opp i kalenderen når alt jeg vil se på TV denne høsten, slik at jeg får satt på opptak fra første episode siden jeg ikke akkurat har kontroll på hva som går når, og det ikke alltid passer å se. Også skal jeg jo reise bort en stund så da blir det vel hyggelig å komme hjem til diverse artig på TV. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
emilie321 skrev (13 timer siden):

Ser ikke på meg selv som tv-slave, men bør kanskje revurdere det. Er nå på 3dje kvelden uten tv og WiFi (har heldigvis mobilnett da) Det skal komme noen til uka for å bytte modem og å se på TVen, så da ordner det seg nok. Men jeg savner faktisk TVen mer enn jeg trodde jeg ville gjort.

Hvordan er det med dere og tv? Savner dere TVen når den ikke fungerer over flere dager?

Har ikke hatt TV på mange år. Når jeg er hos moren min slår jeg den nesten aldri på. Strømmetjenester hender seg jeg ser på, men det kan jeg også på mobil, nettbrett eller PC. Internett er det jeg ikke klarer meg uten 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Jeg ser minimalt på tv. Mannen i huset har okkupert den (og jeg gidder ikke krangle) 😆

Anonymkode: 65f15...7ec

Hørtes ut som min eks🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men uansett om man bruker strømmetjeneste på fjernsyn, pc, mobil eller nettbrett, eller ser på vanlige kanaler, så går det jo ut på akkurat det samme? Tenker bare på dere som sier dere aldri ser TV, men så sier dere at dere ser på strømmetjeneste. Går for det samme i mitt hode i hvert fall. 

Har man plutselig ingen av delene, da tror jeg de fleste vil merke at de er litt avhengig ja. 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...