Gå til innhold

Anser meg ikke som tv-slave, men...


emilie321

Anbefalte innlegg

Glitter skrev (19 timer siden):

Men uansett om man bruker strømmetjeneste på fjernsyn, pc, mobil eller nettbrett, eller ser på vanlige kanaler, så går det jo ut på akkurat det samme? Tenker bare på dere som sier dere aldri ser TV, men så sier dere at dere ser på strømmetjeneste. Går for det samme i mitt hode i hvert fall. 

Har man plutselig ingen av delene, da tror jeg de fleste vil merke at de er litt avhengig ja. 😛

Hihihihi...jaa, er enig i dette.  Selv kan jeg ha en kveld med TVen av og bare høre på musikk. Men når tv-skjermen er svart dag etter dag, da blir det et stort savn. Iallefall for meg. Sitter nå å venter på at Telenor skal ringe for å avtale tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

emilie321 skrev (11 minutter siden):

Hihihihi...jaa, er enig i dette.  Selv kan jeg ha en kveld med TVen av og bare høre på musikk. Men når tv-skjermen er svart dag etter dag, da blir det et stort savn. Iallefall for meg. Sitter nå å venter på at Telenor skal ringe for å avtale tid. 

Ja det blir jo det. Her var det strømbrudd i hele huset i 15 min i 07-tiden i dag. Da tenkte jeg på denne tråden og lurte på om universet tullet med meg. 😅 Men det var bare 15 min, så jeg kom meg gjennom det. 😅

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg heldigvis fått igjen både tv og nett. Det var en adapter som var gåen, så den ble byttet.  I tillegg så stilte han inn TVen for meg. Det hele var gjort på 10-15 min. Så ikveld blir det tv på meg igjen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...