Gå til innhold

Turbukse høst


cathlin

Anbefalte innlegg

cathlin skrev (7 timer siden):

Skjønner at jeg må innom flere sportsbutikker for å prøve. Og fretex. Når jeg er kvitt febern her. Det beste hadde vært å finne en ferdig slitt bukse brukt. 

5 og et halvt kilo, herregud er det noe igjen av deg? Fjellreven hadde en bukse uten ting nederst, og med et merke på for at den kunne legges opp. Husker ikke modellnavnet. Sikkert for kjedelig farge for deg (mørk blå). 

😂 Jeg har fremdeles en bmi på 24,5 så jeg forsvinner ikke med det første. :)

Jeg skjønner ikke hvorfor du vil ha en ferdig slitt bukse, da varer den jo bare kortere tid og du må ut på leting etter en ny igjen..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Både mannen og jeg har Lundhag, kjøpt på XXL for noen år siden. Han har brukt sin mye mer enn det jeg har og jeg ser at hans er litt slitt nå. Synes buksa er veldig lett og behagelig å gå med. Begge døtrene har Stormberg, tror de også er fornøyde med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Lillemus skrev (På 13.9.2021 den 6.50):

😂 Jeg har fremdeles en bmi på 24,5 så jeg forsvinner ikke med det første. :)

Jeg skjønner ikke hvorfor du vil ha en ferdig slitt bukse, da varer den jo bare kortere tid og du må ut på leting etter en ny igjen..?

Så bra. 

Liker ikke å gå med glinsende nye klær i skogen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (På 12.9.2021 den 23.32):

Jeg er ikke selv så opptatt av merker. Mer opptatt av at jeg skal se bra ut i de 🙂 Jeg sjekket akkurat nå merket på den siste turbuksa jeg kjøpte i vår og den heter Haglöfs. Iom at jeg bare har brukt den kort tid, kan jeg ikke si noe om kvaliteten. Jeg vet bare at den gir meg penere ben enn Norrønabuksa mi.  😄

Jeg så så bra ut i fjellreven keb at jeg syns nesten det ble for mye av det gode😉

Nå fant jeg faktisk en turbukse blant de bortstuede klærne mine. Det var en norrøna flex svalbard. Svart og grusom. Husker at jeg kjøpte den på salg for ørten år siden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cathlin skrev (11 timer siden):

Nå fant jeg faktisk en turbukse blant de bortstuede klærne mine. Det var en norrøna flex svalbard. Svart og grusom. Husker at jeg kjøpte den på salg for ørten år siden. 

Haha 😄 Kan du bruke den da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cathlin skrev (11 timer siden):

Jeg så så bra ut i fjellreven keb at jeg syns nesten det ble for mye av det gode😉

Nå fant jeg faktisk en turbukse blant de bortstuede klærne mine. Det var en norrøna flex svalbard. Svart og grusom. Husker at jeg kjøpte den på salg for ørten år siden. 

Norrøna-bukser er jo veldig gode da, det er et av mine favorittmerker når det kommer til turklær. Sort er anvendelig og greit, så kan du heller ha en sprek jakke eller skjerf :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Ekstra skrev (På 20.10.2021 den 9.27):

Norrøna-bukser er jo veldig gode da, det er et av mine favorittmerker når det kommer til turklær. Sort er anvendelig og greit, så kan du heller ha en sprek jakke eller skjerf :) 

Endte opp med en ny Norrønabukse som var mer kroppsnær i fasongen og solgte den gamle👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...