Gå til innhold

Hva skjer? Mister snart fastlegen min


emilie321

Anbefalte innlegg

Glitter skrev (1 time siden):

Vet ikke hvordan det der fungerer. Her har vi ikke AAT lenger, men tror jeg ble henvist dit i første omgang, og etter der kunne jeg ringe selv. Men legevakten kan i hvert fall også henvise dit. 

Skjønner du blir urolig av det. Bare det å vite at en har hjelpen i bakhånd skaper io trygghet. Men viktig at du ikke presser deg selv for langt da. 

Ja, jeg blir litt urolig. Jeg skal ikke la ting gå for langt. Det orker jeg rett og slett ikke.  Har heller ikke tid til å bli dårligere nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

emilie321 skrev (1 minutt siden):

Ja, jeg blir litt urolig. Jeg skal ikke la ting gå for langt. Det orker jeg rett og slett ikke.  Har heller ikke tid til å bli dårligere nå.

Føler på en del av det samme. Tror kanskje mange som sliter kjenner ekstra på det på denne tiden? Det slår liksom ikke feil hos meg. 

Du bør kanskje se på om det er ting du har planlagt, som kanskje kan tas vekk? Altså hvis du har veldig mange ting nå før jul, kanskje kutte ned litt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (1 minutt siden):

Føler på en del av det samme. Tror kanskje mange som sliter kjenner ekstra på det på denne tiden? Det slår liksom ikke feil hos meg. 

Du bør kanskje se på om det er ting du har planlagt, som kanskje kan tas vekk? Altså hvis du har veldig mange ting nå før jul, kanskje kutte ned litt? 

Ja, jeg tror også at mange sliter ekstra i desember.  Jeg har blitt bedre med dette de siste årene, heldigvis. 

Har avlyst flere ting, men samtidig så bør jeg være i en viss aktivitet.  Blir dårligere av å bare være hjemme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emilie321 skrev (12 minutter siden):

Ja, jeg tror også at mange sliter ekstra i desember.  Jeg har blitt bedre med dette de siste årene, heldigvis. 

Har avlyst flere ting, men samtidig så bør jeg være i en viss aktivitet.  Blir dårligere av å bare være hjemme. 

Ja det der er jo en skikkelig balansegang. Å komme seg ut og gjøre ting er jo viktig. Bare ikke bli for utslitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...