Gå til innhold

Forhold med Narssist


Lavidaaaa

Anbefalte innlegg

Lavidaaaa skrev (1 time siden):

Man må virkelig passe på hvem man møter. Og heller bli kjent før man bestemmer seg å få følelser. Jeg var virkelig dum fordi jeg falt fort for han

Det er først når han har deg på kroken og særlig om dere har blitt samboere at hans "sanne jeg" kommer frem. Du ville ikke funnet ut dette hvis du ikke hadde åpnet opp. 

Vær sterkt og kom deg bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var sammen med en slik mann i over 17 år og har 3 barn med ham og mitt eneste gode råd til deg er: Kom deg bort og aldri la ham lokke deg tilbake på noe som helst vis! Jeg holdt til slutt på å ta mitt eget liv pga en slik mann og selvtilliten jobber jdg fremdeles med å gjenvinne den dag i dag og det er 4 år siden jeg kom meg bort. Barna mine har også tatt skade av forholdet og det er vanskelig å tilgi seg selv for det og jeg må leve resten av livet med disse tankene. 

Kom deg bort i en fei og ikke la ham få ødelegge deg!

Anonymkode: 351e2...b25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg var sammen med en slik mann i over 17 år og har 3 barn med ham og mitt eneste gode råd til deg er: Kom deg bort og aldri la ham lokke deg tilbake på noe som helst vis! Jeg holdt til slutt på å ta mitt eget liv pga en slik mann og selvtilliten jobber jdg fremdeles med å gjenvinne den dag i dag og det er 4 år siden jeg kom meg bort. Barna mine har også tatt skade av forholdet og det er vanskelig å tilgi seg selv for det og jeg må leve resten av livet med disse tankene. 

Kom deg bort i en fei og ikke la ham få ødelegge deg!

Anonymkode: 351e2...b25

Så utrolig skummelt:( håper dere har det bra nå!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...