Gå til innhold

Hjelp meg litt? Mann med kjæreste kontakter meg mye og jeg vet ikke hva som er vennskapelig


UtakknemligDiva

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Var en som skulle ha snapen min i går og jeg var bare vennlig og ga den. Første som skjer er at han begynner å skrive til meg. Jeg svarer ikke. Nå fikk jeg nettopp god morgen og spørsmål om hva jeg gjør. Han sa at han har sett meg mye og det var tydelig at han hadde studert meg en del. Han har dame. Jeg liker en annen mann. 
Jeg hadde såfal ikke likt dette om jeg var dama hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

UtakknemligDiva

Dette er så typisk. Får masse oppmerksomhet fra til og med opptatte menn som gir lyd fra seg fra dagen starter. Han jeg liker omtrent ingenting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (4 minutter siden):

Dette er så typisk. Får masse oppmerksomhet fra til og med opptatte menn som gir lyd fra seg fra dagen starter. Han jeg liker omtrent ingenting!

Det er nok mange som har følt det slik til tider, kanskje de aller fleste.

 

Jeg synes du skal forsøke å ignorere meldingene.

Endret av Ekstra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
Ekstra skrev (23 minutter siden):

Det er nok mange som har følt det slik til tider, kanskje de aller fleste.

 

Jeg synes du skal forsøke å ignorere meldingene.

Men i min alder kanskje på tide å oppleve litt? Eller er jeg så hemmet av diagnosen og personligheten min at den skal ødelegge det meste? 
Jeg skrev tilbake men skrev at jeg ikke er helt ledig, bare for å slå av spenninga med en gang. Ikke er jeg interessert i han og ikke er jeg interessert i å ødelegge en annen kvinnes forhold. Vet det er hans ansvar altså men jeg orker ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (56 minutter siden):

Dette er så typisk. Får masse oppmerksomhet fra til og med opptatte menn som gir lyd fra seg fra dagen starter. Han jeg liker omtrent ingenting!

Men han sendte jo meldinger til deg før. At han har sluttet nå kan jo mye mulig være fordi du ikke har respondert så mye tilbake. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (45 minutter siden):

Var en som skulle ha snapen min i går og jeg var bare vennlig og ga den. Første som skjer er at han begynner å skrive til meg. Jeg svarer ikke. Nå fikk jeg nettopp god morgen og spørsmål om hva jeg gjør. Han sa at han har sett meg mye og det var tydelig at han hadde studert meg en del. Han har dame. Jeg liker en annen mann. 
Jeg hadde såfal ikke likt dette om jeg var dama hans.

Ja, jeg tolker oppførselen hans som om han er interessert. (Med forbehold om at folk som skriver på DOL enkelte ganger utelater vesentlige opplysninger)

90tallsbarn skrev (34 minutter siden):

Dette er så typisk. Får masse oppmerksomhet fra til og med opptatte menn som gir lyd fra seg fra dagen starter. Han jeg liker omtrent ingenting!

Her kommer en liten rant fra meg, Jeg skriver det i beste mening;

Har ikke du avvist ham hver gang det har blitt alvor, eller husker jeg feil? Mener du skrev du trakk deg unna når han gjorde tilnærminger på en fest eller noe. Du har i alle fall skrevet at han har uttrykt tydelig interesse før, hvorfor grep du ikke muligheten? Kanskje du har veldig gode grunner, men ikke klag på at du ikke hører noe fra ham.

Jeg mener bare du får slutte å leke med andre mennesker. Hvis "kroppen din" ikke ønsker sex som du skrev en gang, så er det kanskje greit å akseptere det inntil kroppen skifter mening. Kanskje kroppen er klar etter å ha vært sammen med en fyr en stund, og tatt det steg for steg. Ikke hoppe rett på sex med KG som eneste rettesnor. Det fungerer for andre men ikke for deg. Bare aksepter det.

Du blir ikke kvitt aspergers, men du kan prøve å forstå deg selv litt bedre. Det er flere her med AS her som har mer selvinnsikt og mer praktisk tilnærming til ting. 

(Med forbehold om at det er mye jeg ikke har lest)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Av en side som kan ta 25 tråder har du startet 15 av dem. Men til hvilken nytte? Du bare klager men handler ikke. Da har du ingen rett til å klage vel. 

Anonymkode: 29b33...f13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
Grendel skrev (1 time siden):

Ja, jeg tolker oppførselen hans som om han er interessert. (Med forbehold om at folk som skriver på DOL enkelte ganger utelater vesentlige opplysninger)

Her kommer en liten rant fra meg, Jeg skriver det i beste mening;

Har ikke du avvist ham hver gang det har blitt alvor, eller husker jeg feil? Mener du skrev du trakk deg unna når han gjorde tilnærminger på en fest eller noe. Du har i alle fall skrevet at han har uttrykt tydelig interesse før, hvorfor grep du ikke muligheten? Kanskje du har veldig gode grunner, men ikke klag på at du ikke hører noe fra ham.

Fordi jeg synes det går for fort. Jeg er redd for hvordan jeg skal reagere for jeg får så masse tvangstanker. La oss si jeg ligger der og han puler. Da kan tankene si at jeg får kjønnssykdommer, og at jeg ikke har respekt for egen kropp siden jeg bare legger meg ned slik. Han er bare ute etter sex og at det er lite smart av meg som kvinne å gjøre noe pga faren for følelser. 

Sitat

Jeg mener bare du får slutte å leke med andre mennesker. Hvis "kroppen din" ikke ønsker sex som du skrev en gang, så er det kanskje greit å akseptere det inntil kroppen skifter mening. Kanskje kroppen er klar etter å ha vært sammen med en fyr en stund, og tatt det steg for steg. Ikke hoppe rett på sex med KG som eneste rettesnor. Det fungerer for andre men ikke for deg. Bare aksepter det.
 

hva om kroppen aldri skifter mening? Jeg hater den treige kroppen. Er det noe som faktisk kalles høysensitiv? Jeg vet det er ikke er en diagnose du får hos leger, men jeg passer beskrivelsen. Jeg vil ikke være slik. Jeg går ikke i ett med kroppen min pga slik, fordi jeg føler den er for treig og for sensitiv for alt jeg vil. Jeg føler jeg lever i et slags fengsel. Det gjelder andre regler for meg enn for andre. Jeg kan ikke være frigjort. Så når skal den helvetes kroppen min bli klar? Men jeg er redd for at hvis jeg bryter grensen så kan jeg få ME og slik. 

Sitat

Du blir ikke kvitt aspergers, men du kan prøve å forstå deg selv litt bedre. Det er flere her med AS her som har mer selvinnsikt og mer praktisk tilnærming til ting. 

(Med forbehold om at det er mye jeg ikke har lest)

Ja jeg forstår meg selv bedre. Men jeg vet ikke hva som er Asperger og hva som er personligheten. Jeg hater likevel måten jeg er skapt. Og personlighet er visst også arvelig og jeg har fått mye av pappa. Jeg er bare irritert på hele oppskriften min. Jeg er ikke glad i foreldrene mine pga det. Ikke slik det er vanlig å være isåfall. 
 

 

og noen ganger ønsker jeg å bli voldtatt av han slik at jeg slipper å vise følelser. Så jeg slipper å vise at jeg har lyst. Fordi jeg føler han kanskje kan føle at han vant om han får meg. Jeg synes det er flaut å ha lyst. 

Endret av 90tallsbarn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (2 timer siden):

Dette er så typisk. Får masse oppmerksomhet fra til og med opptatte menn som gir lyd fra seg fra dagen starter. Han jeg liker omtrent ingenting!

Slutt å klage. Mange har det verre enn deg, helt uten venner, ingen bekjent, og kjæreste kan vi bare drømme om.

Anonymkode: 63045...96e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Slutt å klage. Mange har det verre enn deg, helt uten venner, ingen bekjent, og kjæreste kan vi bare drømme om.

Anonymkode: 63045...96e

Hun har like mye rett til å klage som deg.

Anonymkode: aa42c...20f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (1 time siden):

Men i min alder kanskje på tide å oppleve litt?

I livet så handler det veldig ofte om å velge. Enten må du satse på han du allerede er involvert med eller velge en annen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hun har like mye rett til å klage som deg.

Anonymkode: aa42c...20f

Ikke nødvendig å starte 10 klagetråder om dagen.

Anonymkode: 63045...96e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ikke nødvendig å starte 10 klagetråder om dagen.

Anonymkode: 63045...96e

Det er noe du kan ta opp med moderator/admin. De kan flytte slike tråder over i dagbokforumet. 

Anonymkode: aa42c...20f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er noe du kan ta opp med moderator/admin. De kan flytte slike tråder over i dagbokforumet. 

Anonymkode: aa42c...20f

Dette er ikke et dagligdags problem. Dette er en egen situasjon og dette forumet er dødt likevel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (1 time siden):

 og dette forumet er dødt likevel

Fordi du er her så mye kanskje. Utenforstående som bare klikker seg inn utenfra vil se at det er et oneman-forum og så drar de videre igjen. 

Anonymkode: 29b33...f13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Fordi du er her så mye kanskje. Utenforstående som bare klikker seg inn utenfra vil se at det er et oneman-forum og så drar de videre igjen. 

Anonymkode: 29b33...f13

Virker som du er her like mye bare for å gå inn i tråder og leke moralist, men bare er helt ubrukelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Tok han ikke hintet??? Jeg fant på noe i håp om at han ikke prøvde mer. Jeg har gitt uttrykk for at jeg ikke er helt ledig. Og han er ihvertfall ikke ledig. Jeg vet også hvem kjæresten hans er.

Gikk inn på snap for å bare se etter story og se hvor folk er på kartet. Og med en gang så får jeg mld hos han! Altså han opptatte. 

Dette er så irriterende det. De jeg ikke bryr meg noe om å høre fra eller ikke ønsker å høre fra hører jeg gjerne fra mer enn jeg ønsker. Den jeg liker er liksom mer stille. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (18 minutter siden):

Tok han ikke hintet??? Jeg fant på noe i håp om at han ikke prøvde mer. Jeg har gitt uttrykk for at jeg ikke er helt ledig. Og han er ihvertfall ikke ledig. Jeg vet også hvem kjæresten hans er.

Gikk inn på snap for å bare se etter story og se hvor folk er på kartet. Og med en gang så får jeg mld hos han! Altså han opptatte. 

Dette er så irriterende det. De jeg ikke bryr meg noe om å høre fra eller ikke ønsker å høre fra hører jeg gjerne fra mer enn jeg ønsker. Den jeg liker er liksom mer stille. 

Jag hadde sagt rett ut at så lenge han har partner så er et uaktuelt. Hinting fører ofte ingen vei og det er bedre å gi direkte beskjed.

Anonymkode: aa42c...20f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jag hadde sagt rett ut at så lenge han har partner så er et uaktuelt. Hinting fører ofte ingen vei og det er bedre å gi direkte beskjed.

Anonymkode: aa42c...20f

Det er ganske tydelig når jeg faktisk skriver at jeg ikke er helt ledig. 

Og kan jeg vite at han er interessert da? Kan jo hende han bare er vennskapelig men at jeg er innbilsk? Jeg vil likevel ikke at han skal være det og vil ikke «ødelegge» et forhold. Jeg har nok med meg og mitt og han jeg liker. Det er bare forstyrrende med en 3.mann 

Er bare redd jeg virker innbilsk om jeg skriver noe slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Han som driver å kontakter bor forresten like i nærheten av meg. Jeg er fascinert av hvor lett Mr.Feil kommer servert på fat av seg selv, men de jeg liker kan det virke som ting starter bra, men så bare fader det vekk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...