Gå til innhold

Erfaring med vektdyne?


Gjest Niomi

Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaring med vektdyne? Vurderer å kjøpe meg det da jeg har hørt det kan hjelpe på angst og uro, og at man sover bedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Niomi skrev (4 minutter siden):

Er det noen som har erfaring med vektdyne? Vurderer å kjøpe meg det da jeg har hørt det kan hjelpe på angst og uro, og at man sover bedre. 

Har ikke noen spesiell vektdyne, men har en ulldyne som består av to (termo + sommerdyne) og den veier 6,4 kg. Elsker den! Har hørt at en del av disse vektdynene ikke er spesielt varme, sånn hvis du liker å ha det kaldt på soverommet tenkte jeg. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niomi skrev (2 timer siden):

Er det noen som har erfaring med vektdyne? Vurderer å kjøpe meg det da jeg har hørt det kan hjelpe på angst og uro, og at man sover bedre. 

Jeg prøvde ut vektdyne  da jeg lå på lukket avdeling for mange år siden (det var et prøveprosjekt)  Den virket dempene på uroen min og jeg likte å bruke den.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg hadde fått lettere panikk av tyngden. Har tross alt blitt holdt fast under voldtekt. Foretrekker en tykk luksusdundyne som legger seg rundt meg som en klem. 🤗

Anonymkode: 0ba75...afd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker den. Jeg har ingen angstproblematikk da, men sover ikke spesielt bra. Jeg er roligere og sover bedre meg vektdyne. 

Den er kald, synes den varmer ekstremt dårlig. I sommer var det helt nydelig, for jeg kunne krype helt ned i dyna for å få den følelsen, uten at jeg ble for varm. Nå når det begynner å bli kaldere, har jeg vektdyna oppå den vanlige dyna mi, og det synes jeg er helt kjempegodt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...