Gå til innhold

B-menneske


Savannah

Anbefalte innlegg

morsan skrev (32 minutter siden):

 

Haha! Jeg brukte si om «en jeg kjente engang» at han var b-menneske om morgenen og a-menneske om kvelden. Ble mye soving! 😝

Her blir det ikke veldig mye soving, snarere tvert i mot, jeg har ikke så godt soverhjerte. Men trøtt blir jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ekstra skrev (1 minutt siden):

Her blir det ikke veldig mye soving, snarere tvert i mot, jeg har ikke så godt soverhjerte. Men trøtt blir jeg.

Jeg kan melde det samme som deg og @kupton. Før var jeg A menneske. Nå klarer jeg ikke å ligge i senga lenger enn til 8 i helgene... Jeg kan godt være oppe ganske sent.

Klart jeg blir en del trøtt av det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel skrev (6 timer siden):

Jeg kan melde det samme som deg og @kupton. Før var jeg A menneske. Nå klarer jeg ikke å ligge i senga lenger enn til 8 i helgene... Jeg kan godt være oppe ganske sent.

Klart jeg blir en del trøtt av det. 

Hvis du var A før, hvor lenge lå du da i senga i helgene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å være våken til sent om kvelden. Men klarer ikke lenger å sove fryktelig lenge. 

Anonymkode: 2b3bb...55e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...