Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvorfor hoppet du over mitt innlegg under her?

Jeg trener bodybuilding og vil ha bra kropp! Brystvortene mine er slappe og ser ikke noe fine ut. Når jeg klyper på de eller svetter/fryser krymper de sammen og blir stive. Nesten alle, de fleste, har stive brystvorter som ligger fast inntil kroppen. Mannlige modeller osv. og maaange flere. Jeg har litt underhudsfett rundt (kanskje under) brystvorta, på en måte bløtt vev. Hvordan skal jeg bli kvitt dette problemet? En bodybuilder anbefalte noe som het yohinb HCL.

Jeg har IKKE rørt anabole steroider eller kosttilskudd! Jeg er bare 16 år!

Vær så snill og hjelp meg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/46387-trenger-hjelp-viktig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stig Bruset, Allmenpraktiserende Lege

Kjære beef,

Først vil jeg si at det ikke alltid er mulig å svare på alle spørsmål av hensyn til tiden så du må ikke ta det personlig. Når det gjelder din kropp så er vi alle skapt forskjellig, også med hensyn til fordeling av kroppsfett og utseende på brystvortene. Yohimb HCL høres ut til å inneholde ekstrakt fra det afrikanske treet Yohimbe, som bl.a. er brukt som potensfremmende middel. Jeg kan dessverre ikke svare på om det vil påvirke utseendet til brystvortene.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/46387-trenger-hjelp-viktig/#findComment-176647
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...