Gå til innhold

Mirtazapine(Remeron)


angstfull1985

Anbefalte innlegg

angstfull1985 skrev (På 1.1.2022 den 17.22):

Ok! Var det depresjonen som for sist? Kjenner litt økt angst og depresjon nå når jeg har økt til maksdose for 2 dager siden! Går også til psykolog ja, men lite behandling i julen dessverre!

Beklager seint svar.. Depresjonen var det siste som slapp ja. Får av og til noen tanker tilbake, men de tar ikke så overhånd nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

angstfull1985
Duken skrev (38 minutter siden):

Beklager seint svar.. Depresjonen var det siste som slapp ja. Får av og til noen tanker tilbake, men de tar ikke så overhånd nå..

Ok! Dag 19 på maksdose nå! Satser på det blir bedring snart 👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...
angstfull1985

@Duken Gikk du lenge på remeron? Var du «stabilisert» og hadde fått god effekt av zoloft før du valgte å ta remeron bare ved dårlige dager? Er litt på bedringens vei, men var kansje dum å trappa ned remeron for fort, burde vell la zoloften få virke skikkelig først 🤷🏻‍♀️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

angstfull1985 skrev (På 18.2.2022 den 12.46):

@Duken Gikk du lenge på remeron? Var du «stabilisert» og hadde fått god effekt av zoloft før du valgte å ta remeron bare ved dårlige dager? Er litt på bedringens vei, men var kansje dum å trappa ned remeron for fort, burde vell la zoloften få virke skikkelig først 🤷🏻‍♀️ 

Står stabilt på zoloft enda. Tar fremdeles enda remeron, om eg har dårlige dager (dager med lite søvn og stress) eg bruker Zoloft hver dag, og kun remeron ved søvnproblemer. 
 

Det kan gjerne gå 3-5 uker uten remeron, mens noen uker tar eg annenhver dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

angstfull1985
Duken skrev (12 timer siden):

Står stabilt på zoloft enda. Tar fremdeles enda remeron, om eg har dårlige dager (dager med lite søvn og stress) eg bruker Zoloft hver dag, og kun remeron ved søvnproblemer. 
 

Det kan gjerne gå 3-5 uker uten remeron, mens noen uker tar eg annenhver dag. 

Ok. So du merka ingenting på depresjon om du ikkje tek remeron? Tok du remeron fast ei periode før du gjekk over til berre ved dårlige daga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

angstfull1985 skrev (21 timer siden):

Ok. So du merka ingenting på depresjon om du ikkje tek remeron? Tok du remeron fast ei periode før du gjekk over til berre ved dårlige daga?

Nei, remeron har eg bare hatt som tilleggsmedisin, primært for dårlig søvn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...