Gå til innhold

Koronaspørreundersøkelse

Har du/ skal du ta koronavaksinen?  

24 stemmer

1. 1. ?

• Ja
      17
    • Nei
      7

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Er det 1 eller 2 vaksine-motstandere som vi debatterer med her? Jeg tviler på at det er særlig mange. Men de gjør mye ut av seg, og er alltid anonyme.

Anonymkode: c5d42...e4a

Ser du også er anonym. Jeg også. Ingen stor greie. 

Anonymkode: b472e...970

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ser du også er anonym. Jeg også. Ingen stor greie. 

Tanken bak var å skape en anonym tråd. Ettersom mange /eller er dere få?, er så redd for å skrive med nick. Jeg tenkte på dere.

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er det 1 eller 2 vaksine-motstandere som vi debatterer med her? Jeg tviler på at det er særlig mange. Men de gjør mye ut av seg, og er alltid anonyme.

Du burde stilt spørsmålet annerledes da. Jeg er ikke vaksinemotstander, men skal ikke ta vaksinen. Jeg har aldri sagt noe negativt om vaksinen her på DOL. Er ikke jeg som har skrevet ting om korona.

Anonymkode: 85da9...824

Annonse

påskelilje skrev (1 time siden):

Ja, har tatt 2 doser. Kommer til å ta tredje dose også, når den blir tilgjengelig for min gruppe.

laban skrev (1 time siden):

Som mange andre her har jeg tatt do doser og kommer til å fortsette å ta det som blir anbefalt for min gruppe. 

Samme her. Hurra for vaksiner!

Annonse

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hva med den fjerde og femte?

Anonymkode: 995c4...04e

For min del ja, om det anbefales. Jeg får tilbud om influensavaksine på jobb og tok den for fjerde år på rad nå nylig. Om covidvaksine anbefales med samme frekvens framover vil jeg fortsette å ta den som anbefalt også.

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva med den fjerde og femte?

Anonymkode: 995c4...04e

Kayia skrev (56 minutter siden):

For min del ja, om det anbefales. Jeg får tilbud om influensavaksine på jobb og tok den for fjerde år på rad nå nylig. Om covidvaksine anbefales med samme frekvens framover vil jeg fortsette å ta den som anbefalt også.

👆

• 3 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 24.11.2021 den 22.18):

Ja du er vel så gammal at du ikke har noe å tape sikkert. Ser for meg deg som en mann nær 90

Fy så frekk! Dette kunne du spart deg for. Har du enda ikke forstått at det nå er 45+ OG de som jobber i helse? 

Anonymkode: 10d5a...325

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...