Gå til innhold

Har du "julegenser"?


Gjest Liviane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Grendel skrev (3 minutter siden):

Det er en onepiece. Ville ikke det avslørt hvem jeg?

Du kunne jo ha sladdet fjeset bare da 😄 Men det er klart, de som har sett deg i den one-piecen, vil jo kunne kjenne deg igjen 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (8 timer siden):

Du kunne jo ha sladdet fjeset bare da 😄 Men det er klart, de som har sett deg i den one-piecen, vil jo kunne kjenne deg igjen 😄

Ser for meg at det er noe sånt 😆😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel skrev (9 timer siden):

Det er en onepiece. Ville ikke det avslørt hvem jeg?

Hadde jeg fremdeles bodd der jeg bodde tidligere skulle jeg sannelig kommet på besøk i romjula! 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Jeg fikk en telefon fra samboer nå. 

Han sier med oppgitt stemme:  -Jeg kommer litt senere hjem. Huff !!!!, noen på jobb har funnet på at vi skal bruke julegenser en dag, så da må jeg kjøpe julegaver. 

Jeg svarer : Det kan du bare blåse i hvis ikke du har lyst på. Hvis noen kritiserer deg for ikke å bruke julegenser, så får du bare svare at du er en voksen mann på over 60 år og at du er ferdig i barnehagen for lenge siden. 

Der har du min mening om julegenser 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida skrev (17 minutter siden):

Jeg fikk en telefon fra samboer nå. 

Han sier med oppgitt stemme:  -Jeg kommer litt senere hjem. Huff !!!!, noen på jobb har funnet på at vi skal bruke julegenser en dag, så da må jeg kjøpe julegaver. 

Jeg svarer : Det kan du bare blåse i hvis ikke du har lyst på. Hvis noen kritiserer deg for ikke å bruke julegenser, så får du bare svare at du er en voksen mann på over 60 år og at du er ferdig i barnehagen for lenge siden. 

Der har du min mening om julegenser 😀

Jeg  ville heller tatt en vanlig genser og festet en nisse eller et reinsdyr med tosidig tape eller sikkerhetsnåler #diplomat

Endret av Ekstra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (1 time siden):

Jeg fikk en telefon fra samboer nå. 

Han sier med oppgitt stemme:  -Jeg kommer litt senere hjem. Huff !!!!, noen på jobb har funnet på at vi skal bruke julegenser en dag, så da må jeg kjøpe julegaver. 

Jeg svarer : Det kan du bare blåse i hvis ikke du har lyst på. Hvis noen kritiserer deg for ikke å bruke julegenser, så får du bare svare at du er en voksen mann på over 60 år og at du er ferdig i barnehagen for lenge siden. 

Der har du min mening om julegenser 😀

👏 Helt enig. Jeg bruker IKKE penger på det rælet der. Skal være noe lignende hos oss, men der skal de som skal være med ofre en gammel genser og lage julegenser. Jeg står glatt over, men det er de så vant med at det skaper nesten sjokk om jeg en gang er med på noe sosialt. 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (9 minutter siden):

👏 Helt enig. Jeg bruker IKKE penger på det rælet der. Skal være noe lignende hos oss, men der skal de som skal være med ofre en gammel genser og lage julegenser. Jeg står glatt over, men det er de så vant med at det skaper nesten sjokk om jeg en gang er med på noe sosialt🤣

Veldig kjedelig med kolleger som aldri er med på sosialt, synes jeg. Jeg synes man bør stille opp om noen drar i gang noe, nesten uansett hvor dumt man synes forslaget er. Man trenger ikke gå "all in". Med mindre det er forventninger om at man stiller opp rett som det er, selvfølgelig.

Endret av Ekstra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra skrev (24 minutter siden):

Veldig kjedelig med kolleger som aldri er med på sosialt, synes jeg. Jeg synes man bør stille opp om noen drar i gang noe, nesten uansett hvor dumt man synes forslaget er. Man trenger ikke gå "all in". Med mindre det er forventninger om at man stiller opp rett som det er, selvfølgelig.

Vi er ca. 60 stk så det er ikke sånn at om jeg ikke stiller på sommerfest eller julebord så er det nesten ingen. :) Jeg er med på det om min avdeling arrangerer noe da, vi er ikke så mange og da holdes det jo på en av avdelingene og jeg slipper å dra med buss og sånt etter jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Ekstra skrev (45 minutter siden):

Veldig kjedelig med kolleger som aldri er med på sosialt, synes jeg. Jeg synes man bør stille opp om noen drar i gang noe, nesten uansett hvor dumt man synes forslaget er. Man trenger ikke gå "all in". Med mindre det er forventninger om at man stiller opp rett som det er, selvfølgelig.

Jeg kan love at han stiller opp, men da uten julegenser. Ikke verre enn det. Det var meningen at han skulle stille i julegenser hver fredag frem til jul. 

Hva er poenget liksom ? Han jobber med IT. 

 

Endret av Nicklusheletida
.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Lillemus skrev (59 minutter siden):

👏 Helt enig. Jeg bruker IKKE penger på det rælet der. Skal være noe lignende hos oss, men der skal de som skal være med ofre en gammel genser og lage julegenser. Jeg står glatt over, men det er de så vant med at det skaper nesten sjokk om jeg en gang er med på noe sosialt. 🤣

Og så fylles skapene opp med tull som senere går til fretex. Har akkurat kvittet meg med  oktoberfestantrekket nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...