Gå til innhold

Redd jeg dør før julaften- klarer ikke mer


Sommerblomsten9

Anbefalte innlegg

Sommerblomsten9
frosken skrev (44 minutter siden):

Har du ikke en individualkontakt i STEPPS?  

Det er noe med intensiteten i reaksjonene dine på dette med søvnvanskene og legens manglende initiativ ved forrige samtale, som gjør meg tenksom.  Hvis du har jevnlige gruppemøter i STEPPS, så kan du kanskje ta opp temaet der. Det er nærliggende å tenke at hovedproblemet ikke er den manglende søvnen, men at du ikke klarer å roe deg selv ned i forhold til dette med søvn - og kanskje kjennes livet ditt totalt sett ganske vanskelig ut nå?

 

Ja jeg stresser veldig mye over søvn nå og tenker det verste, men det er fordi jeg blir deprimert og får angst når jeg sover for lite. Jeg klarer snart ikke mer og det kjennes ut som jeg skal havne i psykose og svime av pga for lite søvn nå :( ser skygger i huset også pga har gått 1 uke uten søvn nesten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sommerblomsten9 skrev (1 time siden):

Ja jeg stresser veldig mye over søvn nå og tenker det verste, men det er fordi jeg blir deprimert og får angst når jeg sover for lite. Jeg klarer snart ikke mer og det kjennes ut som jeg skal havne i psykose og svime av pga for lite søvn nå :( ser skygger i huset også pga har gått 1 uke uten søvn nesten

Men er dette noe du kan snakke med de i STEPPS om? Du virket ganske frustrert over at legen ikke tok deg på alvor sist du snakket om dette, var det fastlegen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er veldig sterke følelser. Lærer du på STEPPS å kontrollere slike sterke følelser når de kommer, så håper jeg du kan bruke noe av det du har lært der til å mestre. 

Anonymkode: 194f5...ec8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...