Gå til innhold

Kan man se hvem som er innlogget på DOL noe sted?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan se noen nick på denne lista faktisk. Jeg vil ikke vises på en slik liste. Hvordan skrur man av fra å vises?

Anonymkode: 35d94...593

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Kan se noen nick på denne lista faktisk. Jeg vil ikke vises på en slik liste. Hvordan skrur man av fra å vises?

Anonymkode: 35d94...593

Det kan man ikke. 

Anonymkode: b414c...548

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det kan man ikke. 

Anonymkode: b414c...548

Så hva er forklaringen din på at noen nick synes mens de fleste er anonyme "gjest"?

Anonymkode: 35d94...593

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Så hva er forklaringen din på at noen nick synes mens de fleste er anonyme "gjest"?

Anonymkode: 35d94...593

Gjester er folk som ikke er logget inn (sikkert mest bots).

Anonymkode: b414c...548

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Gjester er folk som ikke er logget inn (sikkert mest bots).

Anonymkode: b414c...548

Ok. Synes du det er greit at en slik liste tyster på de faste brukerne her? Jeg er ikke interessert i at andre medlemmer skal se når og hvor jeg leser. @Admin kan du fjerne denne muligheten?

Anonymkode: 35d94...593

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Det kan man ikke. 

Anonymkode: b414c...548

Jo en kan faktisk det, trodde ikke en kunne det men jeg tok feil, om en ikke vil vises er det en toggle når du logger inn slik at du ikke synes, så TS kan gjøre det om det er viktig for henne

OV2tHQk.png

 

Endret av Like Utfall
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like Utfall skrev (5 minutter siden):

Jo en kan faktisk det, trodde ikke en kunne det men jeg tok feil, om en ikke vil vises er det en toggle når du logger inn slik at du ikke synes, så TS kan gjøre det om det er viktig for henne

OV2tHQk.png

 

Prøvde å logge ut og inn igjen nå, men så ingen slik "toggle"

Anonymkode: 35d94...593

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Prøvde å logge ut og inn igjen nå, men så ingen slik "toggle"

Anonymkode: 35d94...593

Du har rett igjen, var det sist gang jeg logget inn men nå ser jeg det ikke, vet ikke hva som har skjedd jeg 😲

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ok. Synes du det er greit at en slik liste tyster på de faste brukerne her?

 

Anonymkode: 35d94...593

Kunne ikke brydd meg mindre. 🙄

Anonymkode: b414c...548

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like Utfall skrev (Akkurat nå):

Du har rett igjen, var det sist gang jeg logget inn men nå ser jeg det ikke, vet ikke hva som har skjedd jeg 😲

Håper admin kan rydde opp i dette. Er altfor paranoid til at jeg kan klare å akseptere dette. 

Anonymkode: 35d94...593

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Håper admin kan rydde opp i dette. Er altfor paranoid til at jeg kan klare å akseptere dette. 

Anonymkode: 35d94...593

https://forum.doktoronline.no/settings/account-security/ du kan skru det av her, "Sikkerhet og personvern" "Skru av visning av pålogginsstatus"

Pleide å være når du logget inn men er visst flyttet dit nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis dette er sant så gidder ikke jeg være på dette forumet lenger heller. 

Anonymkode: 8d6f7...848

Du kan skru det av under account settings da, er vel ingen som følger med på de greiene der uansett  👽

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like Utfall skrev (3 minutter siden):

https://forum.doktoronline.no/settings/account-security/ du kan skru det av her, "Sikkerhet og personvern" "Skru av visning av pålogginsstatus"

Pleide å være når du logget inn men er visst flyttet dit nå

Så bra at du fant ut av det! Nå har jeg ordnet det, tusen takk!

Anonymkode: 35d94...593

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.12.2021 den 18.20):

Håper admin kan rydde opp i dette. Er altfor paranoid til at jeg kan klare å akseptere dette. 

Anonymkode: 35d94...593

Jeg synes dette er veldig interessant.

Er det riktig at det skal gjøres endringer (her eller i samfunnet for øvrig for den saks skyld) for å tilpasse verden til sykdommen din? Eller er det du som bør tilpasse deg eller eventuelt ta konsekvensen av hvordan ting er?

Jeg synes denne funksjonen er ypperlig. Så kan anonyme brukere heller tenke seg om 2 ganger før de slenger dritt eller troller.

Jeg kan ikke gå i en butikk og si "dere må slutte å selge sjokolade. Jeg er altfor feit for det". Jeg må da heller slutte å gå i butikken hvis jeg ikke kan la være å kjøpe sjokolade.

Endret av ISW
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra skrev (Akkurat nå):

Men @ISW, hvorfor så (relativt) mange "gjester"? Er det folk som ikke er pålogget, kanskje?

Det er folk som får treff på Google og andre søkemotorer og klikker seg inn på gamle tråder. Det er jo hundretusenvis av søkbare innlegg her.

Det er derfra denne siden får 99% av reklameinntektene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ISW skrev (1 time siden):

Jeg synes dette er veldig interessant.

Er det riktig at det skal gjøres endringer (her eller i samfunnet for øvrig for den saks skyld) for å tilpasse verden til sykdommen din? Eller er det du som bør tilpasse deg eller eventuelt ta konsekvensen av hvordan ting er?

Jeg synes denne funksjonen er ypperlig. Så kan anonyme brukere heller tenke seg om 2 ganger før de slenger dritt eller troller.

Jeg kan ikke gå i en butikk og si "dere må slutte å selge sjokolade. Jeg er altfor feit for det". Jeg må da heller slutte å gå i butikken hvis jeg ikke kan la være å kjøpe sjokolade.

Hvor lenge har du visst om denne funksjonen og brukt den? Jeg visste ikke om den før nå og fikk sjokk. Jeg har en sykdom som går på paranoia, men har ordnet det slik at jeg ikke er synlig mer nå. Da har jeg tilpasset meg. 

Anonymkode: 35d94...593

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...