Gå til innhold

Kan man se hvem som er innlogget på DOL noe sted?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Liviane
ISW skrev (11 timer siden):

Jeg synes dette er veldig interessant.

Er det riktig at det skal gjøres endringer (her eller i samfunnet for øvrig for den saks skyld) for å tilpasse verden til sykdommen din? Eller er det du som bør tilpasse deg eller eventuelt ta konsekvensen av hvordan ting er?

Jeg synes denne funksjonen er ypperlig. Så kan anonyme brukere heller tenke seg om 2 ganger før de slenger dritt eller troller.

Jeg kan ikke gå i en butikk og si "dere må slutte å selge sjokolade. Jeg er altfor feit for det". Jeg må da heller slutte å gå i butikken hvis jeg ikke kan la være å kjøpe sjokolade.

Litt usikker på om det å være skeptisk til en slik funksjon nødvendigvis bør kalles sykdom, og jeg vet om flere grunner til å ønske anonymitet enn å "slenge dritt og trolle". 

Jeg har testet dette litt ut nå i dag og i går, og fant ut at jeg for eget vedkommende ønsket å skru av synligheten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...