AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 Skrevet 15. desember 2021 Har hatt det sånn for noen år siden også. Det begynte i dag med å føle meg mutt og bare være i stand til å snakke litt. Svarer kort og ikke i så god stand til å føre en gjensidig samtale. Føler det kommer til å stoppe opp helt hvert øyeblikk. Mistet kreftene på en måte. Handlingslammet og får ikke til å gjøre noe heller. Sitter bare låst fast med mimikkløst uttrykk i ansiktet. Anonymkode: a6faf...197 0 Siter
Articc Skrevet 15. desember 2021 Skrevet 15. desember 2021 Ja det er et normalt tegn på depresjon. Jeg hadde store vansker med å snakke og å føre en samtale når jeg var alvorlig deprimert. Det ble mye bedre da jeg ble medisinert. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 Skrevet 15. desember 2021 Articc skrev (3 minutter siden): Ja det er et normalt tegn på depresjon. Jeg hadde store vansker med å snakke og å føre en samtale når jeg var alvorlig deprimert. Det ble mye bedre da jeg ble medisinert. Takk. Da er jeg blitt deprimert plutselig. Anonymkode: a6faf...197 0 Siter
Gjest lavender Skrevet 16. desember 2021 Skrevet 16. desember 2021 Første gangen jeg var deprimert så snakket jeg ikke på en måned og var i perioder nærmest kataton. Husker ikke noe av dette selv, men det ble bedre med tiden og medisiner. 0 Siter
Kalevaala Skrevet 17. desember 2021 Skrevet 17. desember 2021 Ja, det har i alle fall vært et klart symptom hos meg. Det blir vanskelig å formulere seg, og det føles tungt å måtte snakke. 0 Siter
Duken Skrevet 17. desember 2021 Skrevet 17. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 15.12.2021 den 22.49): Har hatt det sånn for noen år siden også. Det begynte i dag med å føle meg mutt og bare være i stand til å snakke litt. Svarer kort og ikke i så god stand til å føre en gjensidig samtale. Føler det kommer til å stoppe opp helt hvert øyeblikk. Mistet kreftene på en måte. Handlingslammet og får ikke til å gjøre noe heller. Sitter bare låst fast med mimikkløst uttrykk i ansiktet. Anonymkode: a6faf...197 Kjenner det igjen. Det er som du ikke lever, bare overlever. Føles litt, som å vær på sidelinja i sitt eget liv.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.