Gå til innhold

Hva får du i julegave fra jobben din?

Anbefalte innlegg

Uff, jeg fant akkurat gavekortet vi fikk til jul i fjor fra jobben. Trodde det var 2 års gyldighet på det, men det gikk ut i november (altså bare ett år). Kjipt. Jajja, kan ikke klage på andre enn meg selv 😮

Fortsetter under...

påskelilje skrev (49 minutter siden):

Uff, jeg fant akkurat gavekortet vi fikk til jul i fjor fra jobben. Trodde det var 2 års gyldighet på det, men det gikk ut i november (altså bare ett år). Kjipt. Jajja, kan ikke klage på andre enn meg selv 😮

Da hadde jeg litt mer flaks enn deg. Fikk i går årets gavekort, og da oppdaget jeg at fjorårets (ubrukte) gavekort ville ha gått ut i dag. Så med en dags margin fikk jeg tatt det ut - og dermed har jeg ett år til å bruke pengene:-)

Gjest Anonym 2
AnonymBruker skrev (På 12/16/2021 den 17.22):

Vi fikk navneskilt😃 det trengte jeg, for jeg hadde kastet mitt på vask, og fått det ødelagt. 

påskelilje skrev (11 timer siden):

Utstedere av gavekort er ofte ganske fleksible på gyldigheten. Har fått forlenget flere ganger. Hvor er gavekortet fra, noe ala Universalgavekort?

Annonse

AnonymBruker skrev (På 16.12.2021 den 17.22):

Ingenting fra jobben med en pose Nidar-sjokolade fra LO. 😁 Bare gode sjokolader i den også, flaks! 

Annonse

Nicklusheletida
frosken skrev (1 time siden):

Men skal du ikke rapportere hva du fikk?

Jeg har jo ikke åpnet den enda da  🤣  Den ligger under juletreet :) Jeg har fått gavekort i posten, så denne pakken var uventet. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...