UtakknemligDiva Skrevet 18. desember 2021 Del Skrevet 18. desember 2021 I dag klarte jeg nesten å sovne igjen, var ikke helt borte, men la meg nedpå fordi jeg fikk en litt kvalm følelse igjen og orket ikke tanken på noen ting. Jeg blir alltid redd for at det er alvorlig depresjon som melder seg, men det kommer seg somregel igjen. Så gikk jeg opp og begynte å stryke sengetøyet mitt som er av percale (blir veldig rynkete etter vask). Men i hele dag har jeg hatt denne kalde følelsen i kroppen. Den som tapper deg for energi og jeg har følt meg ensom. Det er ingen her jeg bor nå fordi folk har flytter ut og nå flytter hun siste og hun er fra området så hun har familie og nettverk hun bruker tid med. Var ute med en kompis i går, men så snart jeg er alene hjemme igjen får jeg uroen tilbake. Jeg blir ikke slik at jeg må spy, men det er en slik ekkel følelse jeg bare får og det er så irriterrende. Hele tiden jeg blir slik som nå blir jeg redd for starten på ME eller alvorlig depresjon 😕 er det vanlig å være sliten uten grunn noen dager og bare ha null motivasjon eller er det sykdomstegn? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/464293-hva-er-dette-er-det-normalt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.