AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 Del Skrevet 21. desember 2021 Må ta stilling til om jeg skal avlegge en visitt til min demente far i jula. Han bor på sykehjem. Har en slektning som skal innom han og vil få spørsmål om jeg vil være med. Kjenner ikke behov for å se han, men jeg vet aldri om han overlever et år til. (Jeg bor til vanlig på en annen kant av landet). Må finne ut om jeg vil angre på at jeg ikke så han hvis han dør snart. Vi har ikke noe bånd mellom oss, og han har vært lite til stedet i livet mitt. Er det fordeler ved å besøke innom han? Se hvordan han ser ut. Jeg vet ikke. Noen som har erfaringer eller har angret på at de ikke besøkte gamle og syke familiemedlemmer før de døde? Han har vært syk i mange år og fungerer dårlig. Anonymkode: 1554b...332 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/464331-skal-eller-skal-ikke-bes%C3%B8ke/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.