Gå til innhold

Jeg driter meg så ofte ut!

Anbefalte innlegg

Går og tenker på det i evigheter etterpå og skammer meg og er flau. Hvordan få bukt med følelsene en får når en tror en har driti seg ut? Har erfaring med at det oftest bare er en følelse jeg har selv og at ingen andre tenker på det eller mener jeg har driti meg ut. Men de sier det nok for å være hyggelige. 

Eksempel fra i går: Jeg og sambo skulle kjøpe juletre og jeg får meg til å si mye dumt til selgeren. Stiller teite spørsmål og sånn. Etterpå går det opp for meg hvor dumt det var og så begynner jeg å skamme meg. Sambo kan ikke skjønne at jeg skulle ha driti meg ut på noen måte. Men det sier han garantert for å være grei mot meg. Men hvis det er sant, hvordan kan jeg få mindre følelsen av at jeg så ofte driter meg ut? 

Anonymkode: cca6f...7bc

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/464355-jeg-driter-meg-s%C3%A5-ofte-ut/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg og sambo skulle kjøpe juletre og jeg får meg til å si mye dumt til selgeren. Stiller teite spørsmål og sånn. Etterpå går det opp for meg hvor dumt det var og så begynner jeg å skamme meg.

Jeg har hatt en sånn jobb (ikke med juletrær) der alle kundene måtte ekspederes, det foregikk altså over disk, uten selvbetjening.

Jeg skal love deg at det skal mye til for at en kunde skiller seg ut, f.eks. stiller så rare spørsmål at man tenker på det etterpå. Spørsmål om varene, hvordan de skal oppbevares, brukes osv., inkludert spørsmål om nokså elementære ting (alle vet ikke like mye om selv helt vanlige varer), er helt normalt og ofres ikke en tanke. Noe av det hyggeligste med en sånn jobb er nettopp at man kommer litt i snakk med folk. 

Hvis ikke omgivelsene dine reagerer, f.eks. samboeren din eller andre som er med i situasjonen og vet hva som skjer, er det helt usannsynlig at du driter deg ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...