Gå til innhold

God jul

Anbefalte innlegg

Jeg har slitt i jula i mange år. Hvert år har jeg likevel gledet meg til jul og gjort alt jeg kan for at de nå voksne barna skulle få en fin jul med gode minner - og det klarte jeg, noe jeg er glad for, og det kjenner jeg ekstra på nå som de feirer sin første jul uten meg og sin far. Jeg er glad jeg mobilserte alle krefter på å skjule smerten sånn at det ikke skulle se den og at det ikke er det de minnes. 

Jeg har kommet langt i terapien min og gjort store fremskritt som gjør at jeg i år har en ok jul. Jeg har grudd meg til å være uten barna, jeg så for meg at det ville bli vondt. Men pga at jeg har gjort så store fremskritt går det bra. Litt trist er jeg jo, men det tror jeg er helt normalt. 

Jeg ønsker alle her inne en god jul. Jeg håper dere får en så bra jul som mulig ❤️

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/464368-god-jul/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...