Gå til innhold

Tips til gode filmer eller serier?

Anbefalte innlegg

Hei! Tre etterlengtede døgn i tomt hus skal brukes til å gå tur, se serier og rydde enormt langsomt med gode podcaster på øret, i kontrast til hverdagen med småbarn, jobb og forpliktelser. Lurer på om noen har tips til filmer/serier eller podcaster som omhandler psykisk sykdom? Behøver ikke være norsk. Som er gode, vel og merke 😁 Pia og psyken kjenner jeg til og den er ferdig hørt og jeg har hørt alt fra Psykopoden. 

Anonymkode: 203a0...bce

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/464380-tips-til-gode-filmer-eller-serier/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er en podcast jeg synes var interessant. (Kan være tørr for noen.)

Den handler om hvordan man for ganske kort tid siden fant ut at veldig mange gamle sannheter innen psykologi var feil. Forsøkene lot seg ikke reprodusere: (replication crisis).

Det har med seg noen av de mest sentrale seriøse forskerne.

Det er ikke en podcast som får deg til å miste troen på psykologfaget. Tvert om: Forskjellen på forskere og sjarlataner er at forskere er i stand til å lære av feil.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...