Gå til innhold

Hadde du en fin julefeiring? Solsnu?

Anbefalte innlegg

Selv var jeg alene hjemme, akkurat som i fjor. Jeg kunne nok dratt til noe familie om jeg ønsket, men det var mange som feiret alene i år.

Jeg koste meg med potetgull, og litt kjøttboller. Så så jeg på netflix. En helt vanlig dag med andre ord. Og det er helt greit. Og ikke sårt. 

Anonymkode: 1978c...575

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/464381-hadde-du-en-fin-julefeiring-solsnu/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo det gikk nå greit her, bare fire stk i går og tre i dag. Stille vil jeg si og har sett mye på tv, det er like greit at julaften er over. Det er mye styr bare for en dag, like greit at det var en helg så slipper vi så mange helligdager men de som jobber ville vel hatt helligdager. 

Lillemus skrev (1 time siden):

Solsnu var jo den 21/12 og en deilig dag - nå går det mot lysere tider! ❤️❤️❤️

Julaften ble også trivelig med koselige gjester, god mat og flotte gaver. 🥰

Hadde hverken koselige gjester , god mat eller flotte gaver. Liker hverdagen best.

Anonymkode: 7491c...fe0

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hadde hverken koselige gjester , god mat eller flotte gaver. Liker hverdagen best.

Anonymkode: 7491c...fe0

Jeg liker også hverdager best og det er igrunn bra, for det er jo hverdager det er flest av. Samtidig så synes jeg det er hyggelig med forandring og julaften ble en hyggelig forandring fra hverdagen for min del.

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Selv var jeg alene hjemme, akkurat som i fjor. Jeg kunne nok dratt til noe familie om jeg ønsket, men det var mange som feiret alene i år.

Jeg koste meg med potetgull, og litt kjøttboller. Så så jeg på netflix. En helt vanlig dag med andre ord. Og det er helt greit. Og ikke sårt. 

Så fint at du hadde en dag i tråd med egne ønsker.

Vi feirer ikke solsnu, bare registrerer at det går mot lysere tider igjen. Julaften derimot feires til gangs, og i år har det vært ekstra fint. Desember har bydd på flere hendelser som har fått meg til å tenke på hvor sårbart livet kan være, og derfor var det ekstra godt å klemme på og samle gjengen min til fine førjulsdager og ikke minst julaften i år 😊 

Jeg regner jula som solsnu. Selv om det strengt tatt er noen dager tidligere. Det var en gammel lysfest på den mørkeste tiden i året. Jol. Så ble det feiring av jesus da kristendommen kom. Ettersom jeg ikke er kristen feirer jeg solsnu. Eller feirer og feirer det er å ta i. Jula er en mørk tid, så det er sikkert greit med ett avbrekk.

Veldig fin julaften, men som alltid vel mange ting å tenke på og som helst bør være perfekt på en slik kveld. Jeg setter standarden selv. Absolutt veldig hyggelig, men akk så godt når gjestene har gått, jeg slenger bena på bordet og tar meg et glass vin.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...