AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 Skrevet 27. desember 2021 Flere som sliter med begge deler samtidig? Fy det er slitsomt. Det kribler i kroppen konstant og finner ikke roen til å slappe av, parallelt med at jeg er så sliten at jeg ikke klarer å gjøre noe. Ender med at jeg ligger på sofaen eller sitter i en stol og vrir og vender på meg. Klarer ikke se på TV en gang, har for mye rastløshet i meg til å følge med. Men får ikke gjort en dritt. Please si at jeg ikke er den eneste Anonymkode: 966bb...6fe 0 Siter
Everybody Skrevet 27. desember 2021 Skrevet 27. desember 2021 Tror det er mange her som kjenner seg igjen i det. Sliter også til tider med å se på TV, og å se på en film kan være ekstremt slitsomt og kan ende med at jeg ikke får med meg noen ting. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 Skrevet 7. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 12/27/2021 den 14.59): Flere som sliter med begge deler samtidig? Fy det er slitsomt. Det kribler i kroppen konstant og finner ikke roen til å slappe av, parallelt med at jeg er så sliten at jeg ikke klarer å gjøre noe. Ender med at jeg ligger på sofaen eller sitter i en stol og vrir og vender på meg. Klarer ikke se på TV en gang, har for mye rastløshet i meg til å følge med. Men får ikke gjort en dritt. Please si at jeg ikke er den eneste Anonymkode: 966bb...6fe Ja i depresjoner. Det er bare grusomt! Anonymkode: 0085d...c25 0 Siter
Gondor Skrevet 7. januar 2022 Skrevet 7. januar 2022 Kjenner dette veldig godt igjen. Jeg sliter med uro og selvforakt for tiden og klarer ikke å gjøre en dritt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.