Gå til innhold

Utmattelse og indre uro

Anbefalte innlegg

Flere som sliter med begge deler samtidig? Fy det er slitsomt. Det kribler i kroppen konstant og finner ikke roen til å slappe av, parallelt med at jeg er så sliten at jeg ikke klarer å gjøre noe. Ender med at jeg ligger på sofaen eller sitter i en stol og vrir og vender på meg. Klarer ikke se på TV en gang, har for mye rastløshet i meg til å følge med. Men får ikke gjort en dritt. 

Please si at jeg ikke er den eneste 

Anonymkode: 966bb...6fe

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/464402-utmattelse-og-indre-uro/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 12/27/2021 den 14.59):

Flere som sliter med begge deler samtidig? Fy det er slitsomt. Det kribler i kroppen konstant og finner ikke roen til å slappe av, parallelt med at jeg er så sliten at jeg ikke klarer å gjøre noe. Ender med at jeg ligger på sofaen eller sitter i en stol og vrir og vender på meg. Klarer ikke se på TV en gang, har for mye rastløshet i meg til å følge med. Men får ikke gjort en dritt. 

Please si at jeg ikke er den eneste 

Anonymkode: 966bb...6fe

Ja i depresjoner. Det er bare grusomt! 

Anonymkode: 0085d...c25

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...