Gå til innhold

Jobber du nå i romjulen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nicklusheletida
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

eller har du juleferie? Jeg jobber deltid en plass og har ikke juleferie. 

Anonymkode: 07375...746

Jeg jobber, men jobber i den samme stua som jeg spiste julemiddagen. 

Det har ikke vært noe særlig forskjell på jul og hverdag de siste 2 årene. 

Annonse

Ekstra skrev (9 timer siden):

Dere i det offentlige har det godt 😜

Da jeg jobbet i det private næringslivet (nesten 20 år) hadde alle (bortsett fra de få som var del av en vaktordning og fikk ekstra betalt) fri alle dager mellom jul og nyttår, alle inneklemte arbeidsdager og hele påskeuka. I stedet hadde vi noen minutter lengre normalarbeidsdag resten av året.

Men altså, de siste årene har jeg vært veldig glad for at jeg har en jobb jeg ikke kan miste.

Jeg har fri i romjula også i år. Det har jeg nesten alltid hatt etter at jeg bør ferdig utdannet - uansett privat/offentlig arbeidsgiver. :) Det er kun to unntak – det første året jeg jobbet pga ingen opptjent ferie, og også første romjul med barn hos sin far. Bortsett fra det har jeg alltid prioritert å ha fri hele romjulen. Mens jeg sjelden har hatt høstferie og (hel) vinterferie. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...