Gå til innhold

Blir man feit av zyprexa?

Anbefalte innlegg

Den forsvunne diamanten
Skrevet

Har fått 15mg zyprexa og 15mg remeron på kvelden. Kommer man til å bli sikkelig stor med de? Jeg merker jeg har litt mer matlyst. Akkurat nå er det bra siden jeg er deppa og har dårlig matlyst. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ihvertfall vær obs, jeg har gått opp 20 kg på de ,og jeg er ikke spesielt glad i mat. Men blir fort litt mer på tallerken og litt små spising vis en er en av de som får økt matlyst av Xypreza.

Anonymkode: 36a57...fff

Skrevet

Ja, mange legger på seg av zyprexa, den er en versting sånn sett. Men den er fin for psykose, søvn og angst. Av de AP jeg har gått på er den den mest behagelige å gå på når det gjelder bivirkninger. Jeg gikk opp 30 kg på 16 år med zyprexa. De siste 2 årene har jeg gått de ned igjen, da jeg har slanket meg, eller redusert matinntaket. Jeg går fortsatt på zyprexa.

Anonymkode: bb389...b76

Skrevet

Jeg ble smellfeit. 

Anonymkode: 7deac...720

Skrevet

Jeg gikk opp 23kg på 4 måneder. 

Anonymkode: 1f397...2c4

Gjest lavender
Skrevet

Jeg gikk også opp mye i vekt på zyprexa, for min del var det fordi jeg fikk veldig økt appetitt og ikke klarte slutte å spise. Så vidt jeg har forstått går man ikke opp i vekt på grunn av selve medisineringen, men fordi man spiser mer. Så lenge man er obs på det så vil det jo gå fint.

Den forsvunne diamanten
Skrevet

Høres ikke bra ut. Blir jeg tvunget hvis jeg slutter? Jeg tror jeg trenger dem er litt usikker

Skrevet
Ny Medlem skrev (7 minutter siden):

Høres ikke bra ut. Blir jeg tvunget hvis jeg slutter? Jeg tror jeg trenger dem er litt usikker

Skal en god del til for at de kan fatte tvangsvedtak. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...