Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Godt nytt år -både til deg som strever og til deg som kjenner at du har det bra! 

Måtte det nye året bringe oss alle god helse og mye annet fint! 

(Jeg var litt nysgjerrig på hva "god helse" er definert som, og googlet og fant at WHO definerer god helse som en tilstand av fullstendig fysisk, psykisk og sosialt velvære, og ikke bare fravær av sykdom eller lidelser). 

Gode råd til deg både med og uten god helse, tror jeg er: Ta vare på deg selv og dine nærmeste, gjør noe godt for deg selv og dine, ha håp, følg (realistiske) drømmer, følg behandlingsanbefalinger og lytt til gode råd -også i 2022. Bit tenna sammen for nok et år og kjemp videre de kampene du evt har å kjempe! 💪 

Noen flere gode råd å ta med seg videre inn i det nye året? Skriv dem gjerne under. 😊

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/464464-godt-nytt-%C3%A5r-%F0%9F%8E%89%E2%9C%A8/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liviane skrev (5 minutter siden):

Noen flere gode råd å ta med seg videre inn i det nye året? Skriv dem gjerne under. 😊

Ikke ta alt så innmari alvorlig og seriøst - gi litt mer f***! ;) 

Godt nyttår til alle her inne! 🤩🥳🎉

Annonse

Liviane skrev (1 time siden):

Godt nytt år -både til deg som strever og til deg som kjenner at du har det bra! 

Måtte det nye året bringe oss alle god helse og mye annet fint! 

(Jeg var litt nysgjerrig på hva "god helse" er definert som, og googlet og fant at WHO definerer god helse som en tilstand av fullstendig fysisk, psykisk og sosialt velvære, og ikke bare fravær av sykdom eller lidelser). 

Gode råd til deg både med og uten god helse, tror jeg er: Ta vare på deg selv og dine nærmeste, gjør noe godt for deg selv og dine, ha håp, følg (realistiske) drømmer, følg behandlingsanbefalinger og lytt til gode råd -også i 2022. Bit tenna sammen for nok et år og kjemp videre de kampene du evt har å kjempe! 💪 

Riktig godt nytt år til deg også 😘❤️

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...