helseangst Skrevet 1. januar 2022 Del Skrevet 1. januar 2022 Er det noen her som har erfaring med EMDR-behandling for traumer og sterk angst? Jeg opplevde noe veldig traumatisk for nesten 20 år siden som hjemsøker meg jevnlig og gir meg ekstrem angst. Nå har også OCD'en min festet seg på dette, og tvangstankene kretser i hovedsak rundt dette temaet. Jeg er livredd for at det skal skje igjen (selvom fornuften min sier meg at sjansen for dette er tilnærmet lik null). Men fornuften har dessverre ikke så mye å stille opp med når angsten er sterk nok, og tvangstankene er ekstremt overbevisende. Så jeg er veldig interessert i å høre om det finnes noen her inne som har prøvd EMDR, og hatt hjelp av det? Er livredd for at alt bare skal bli verre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/464479-emdr-behandling-for-traumer-og-sterk-angst/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.