Gå til innhold

Blir dårligere av DPS, bytte til psykolog med driftsavtale?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

I løpet av mine to år på DPS har jeg periodevis blitt verre og ønsker ikke gå der mer. Startet med selvskading etter jeg startet der, føler behandler graver og retraumatiserer meg men jeg tør ikke si fra. Føler det å gå på DPS blir for «seriøst» på en måte og jeg kommer meg ikke dit.. Tror dere det blir riktig av meg å bytte? Behandleren min skal snart slutte uansett. 

Anonymkode: a8d82...bd9

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

I løpet av mine to år på DPS har jeg periodevis blitt verre og ønsker ikke gå der mer. Startet med selvskading etter jeg startet der, føler behandler graver og retraumatiserer meg men jeg tør ikke si fra. Føler det å gå på DPS blir for «seriøst» på en måte og jeg kommer meg ikke dit.. Tror dere det blir riktig av meg å bytte? Behandleren min skal snart slutte uansett. 

Jeg går til psykiater med driftsavtale og fungerer bedre for meg enn DPS. Men hvis du ikke tør si til behandleren din at du blir verre kan et brev hjelpe på å fortelle det. Det kan du levere før neste time. Det er jo dine behov som skal være i fokus og hvis du blir verre må fokuset endres. 

AnonymBruker
aa-k-j skrev (12 minutter siden):

Jeg går til psykiater med driftsavtale og fungerer bedre for meg enn DPS. Men hvis du ikke tør si til behandleren din at du blir verre kan et brev hjelpe på å fortelle det. Det kan du levere før neste time. Det er jo dine behov som skal være i fokus og hvis du blir verre må fokuset endres. 

Takk for svar, du har helt rett. Også er det synd å sløse bort mer tid når det ikke blir bedre. Så bra at det har fungert bedre for deg! :) godt å høre. Kanskje jeg burde gjøre det, burde vel gå der i mellomtiden også for det er vel ekstremt lang ventetid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...