Gå til innhold

Kan dyr og mennesker få barn sammen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Her har det kanskje vært en geitepuler på ferde? 😰

https://www.dagbladet.no/nyheter/fodte-skrekkskapning---likner-et-menneske/75043667 

Anonymkode: 6b315...974

Hvis du leser artikkelen ser du at det er en naturlig forklaring på dette. For dyr og mennesker kan ikke få barn sammen. 

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Her har det kanskje vært en geitepuler på ferde? 😰

https://www.dagbladet.no/nyheter/fodte-skrekkskapning---likner-et-menneske/75043667 

Anonymkode: 6b315...974

Dette er et prakteksempel på at man bør lese hele saken, og ikke bare overskriften og se på bilder 🤣

AnonymBruker

Jeg mener å ha hørt at mennesket kan befrukte noen apearter. Om det stemmer vet jeg ikke. Det er aldri prøvd fordi det ville vært utetisk.

Hester og esel kan få avkom, og det blir muldyr. Som ikke kan få avkom.

Anonymkode: 62640...635

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det var visst en vandrehistorie:

Stalins hær av apemennesker (nettavisen.no)

Anonymkode: 62640...635

Det var i alle fall en bisarr historie jeg aldri har hørt om før. Det rareste med historien er ideen om at et apemenneske skulle være en perfekt soldat eller arbeider. Det sier kanskje litt om menneskesynet til Stalin & Co.

Grendel skrev (7 minutter siden):

Det var i alle fall en bisarr historie jeg aldri har hørt om før. Det rareste med historien er ideen om at et apemenneske skulle være en perfekt soldat eller arbeider. Det sier kanskje litt om menneskesynet til Stalin & Co.

Ny og bisarr historie for meg også. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...