Gå til innhold

Leser du alle nye tråder?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lillemus skrev (1 time siden):

Samme som Påskelilje gjør, siden jeg ikke har psykiatri og autisme på lista mi får jeg ikke beskjed når det kommer noe nytt der, slik jeg gjør på samtlige andre fora.

Autismeforumet har jeg helt glemt bort, siden jeg har huket av for skjult !

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Pleier du å lese alle nye tråder på alle forumene?

Anonymkode: 24360...2a5

Kommer litt an på overskriften. Jeg leser sjelden sånne som jeg vet er bare tull, og jeg leser sjeldent de som henvender seg til Kupton eller handler om medisinering. Jeg kan godt klikke meg inn på og hive med i diskusjonen på "Skreller du poteter" når jeg er i rette mood, men styrer konsekvent unna "Bør alle xxx skytes, kjør debatt" om du skjønner forskjellen.

Jeg har fjernet Dagbok og Autisme, og etter det ble forumet et bedre sted å være for meg. 

Endret av Kayia
AnonymBruker
påskelilje skrev (35 minutter siden):

Autismeforumet har jeg helt glemt bort, siden jeg har huket av for skjult !

Det er fordi det er veldig få ekte autister her.

Ellers forstår man at autister generelt er mislikt da vi blir sensurert bort og stuet bort i et hjørne.

Anonymkode: c3a1a...31e

Annonse

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det er fordi det er veldig få ekte autister her.

Ellers forstår man at autister generelt er mislikt da vi blir sensurert bort og stuet bort i et hjørne.

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Deilig å bli kvitt dem, ikke sant?

Nå var det vel autistene selv som ville ha et eget forum, var det ikke? 

AnonymBruker

Jeg har ett par brukere jeg styrer unna. Også gidder jeg ikke lese poster som gjentar det samme hele tiden. Strøm trådene får være i fred for meg. Jeg vet det er dyrt.

Også er det mange andre tråder jeg ikke leser. Det kan være en tråd om fuktighetskrem. Jeg har ikke noe i mot det, men det angår ikke meg. Det er en dame ting stort sett.

Anonymkode: f28f1...51a

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...