AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 Del Skrevet 6. januar 2022 Nå har ikke kommunen lenger utlevering av gratis koronatester. Jeg har tidligere fått 5 stk. (Bg. Kommune) Jeg har ikke råd ril å bruke 400 kr 1-2 ganger i mnd på selvtester. Jeg ønsker ikke å dra med to ulike busser for å teste meg i sentrum.. Jeg holder meg nå bare hjemme… jeg våger ikke å gå ut lenger. Går ikke tur, handler ikke på senteret. Jeg spiser ennå av frysen, som jeg fylte opp i begy av desember.. I natt skal jeg gå en tur ned til lokalbutikken, og se om søppelkassen er ulåst. Kanskje jeg kan finne mat noe der. Men jeg må ha toalettpapir om noen dager… Jeg er så alene, jeg vet ikke hvordan dette skal gå Anonymkode: 4e200...7fb 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/464550-hjemmetester-korona/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 7. januar 2022 Del Skrevet 7. januar 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Nå har ikke kommunen lenger utlevering av gratis koronatester. Jeg har tidligere fått 5 stk. (Bg. Kommune) Jeg har ikke råd ril å bruke 400 kr 1-2 ganger i mnd på selvtester. Jeg ønsker ikke å dra med to ulike busser for å teste meg i sentrum.. Jeg holder meg nå bare hjemme… jeg våger ikke å gå ut lenger. Går ikke tur, handler ikke på senteret. Jeg spiser ennå av frysen, som jeg fylte opp i begy av desember.. I natt skal jeg gå en tur ned til lokalbutikken, og se om søppelkassen er ulåst. Kanskje jeg kan finne mat noe der. Men jeg må ha toalettpapir om noen dager… Jeg er så alene, jeg vet ikke hvordan dette skal gå Anonymkode: 4e200...7fb En test koster 79,- på apoteket og du kan bestille på nett og få rett i postkassen. Med mindre du har sterkt nedsatt immunforsvar eller en alvorlig sykdom er det på ingen måte nødvendig å reagere på denne måten. Bruk munnbind, sprit hendene når du går inn i butikken og ut igjen og hold avstand. Handle gjerne med det samme butikken åpner da er det jo veldig få andre kunder der. Du overdriver nå synes jeg, med forbehold om at du er fysisk frisk og ikke i en risikogruppe. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/464550-hjemmetester-korona/#findComment-4072751 Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 7. januar 2022 Del Skrevet 7. januar 2022 (endret) AnonymBruker skrev (7 timer siden): Nå har ikke kommunen lenger utlevering av gratis koronatester. Jeg har tidligere fått 5 stk. (Bg. Kommune) Jeg har ikke råd ril å bruke 400 kr 1-2 ganger i mnd på selvtester. Jeg ønsker ikke å dra med to ulike busser for å teste meg i sentrum.. Jeg holder meg nå bare hjemme… jeg våger ikke å gå ut lenger. Går ikke tur, handler ikke på senteret. Jeg spiser ennå av frysen, som jeg fylte opp i begy av desember.. I natt skal jeg gå en tur ned til lokalbutikken, og se om søppelkassen er ulåst. Kanskje jeg kan finne mat noe der. Men jeg må ha toalettpapir om noen dager… Jeg er så alene, jeg vet ikke hvordan dette skal gå Anonymkode: 4e200...7fb Hvorfor trenger du å teste deg så ofte? Det er jo for å unngå å smitte andre det er viktig å teste, ikke for å beskytte seg selv. Nakstad presiserte for noen dager siden at dersom man ikke har symptomer, er det vanligvis heller ingen grunn til å teste (unntatt når man er nærkontakt til en som er smittet). Jeg kjøpte hjemmetester på Normal for et par uker siden, og betalte ca 55 pr test. Endret 7. januar 2022 av frosken 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/464550-hjemmetester-korona/#findComment-4072752 Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 7. januar 2022 Del Skrevet 7. januar 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg har ikke råd ril å bruke 400 kr 1-2 ganger i mnd på selvtester. Ettersom man får 5 tester for 400 kr, lurer jeg i likhet med frosken på hvorfor du mener du har behov for å teste deg så ofte som opptil 10 ganger i måneden. Det er hver tredje dag. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/464550-hjemmetester-korona/#findComment-4072761 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hurja Skrevet 7. januar 2022 Del Skrevet 7. januar 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Nå har ikke kommunen lenger utlevering av gratis koronatester. Jeg har tidligere fått 5 stk. (Bg. Kommune) Jeg har ikke råd ril å bruke 400 kr 1-2 ganger i mnd på selvtester. Jeg ønsker ikke å dra med to ulike busser for å teste meg i sentrum.. Jeg holder meg nå bare hjemme… jeg våger ikke å gå ut lenger. Går ikke tur, handler ikke på senteret. Jeg spiser ennå av frysen, som jeg fylte opp i begy av desember.. I natt skal jeg gå en tur ned til lokalbutikken, og se om søppelkassen er ulåst. Kanskje jeg kan finne mat noe der. Men jeg må ha toalettpapir om noen dager… Jeg er så alene, jeg vet ikke hvordan dette skal gå Anonymkode: 4e200...7fb Hvis det er flere enn deg som tester seg så ofte så skjønner jeg godt at kommunen sier stopp til slutt. Man skal ikke teste unødvendig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/464550-hjemmetester-korona/#findComment-4072766 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.