Gå til innhold

Jeg blir irrtert igjen! Noen som har erfaring med det samme?

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Hvorfor blir jeg irritert for så lite igjen? Jeg synes folk bruker for lang tid på å prate, jeg blir irrtert om det er romstrering rundt meg, hvis noen begynner å synge mens de rydder/romstrerer og når jeg setter meg i bil hos noen og det tar alltid kjempe lang tid før vi kjører fordi vedkommende sitter på tlf og skriver en "viktig melding" såklart. Samme når folk står lenge på samme sted og skroller/tekster på mobilen før de kommer i gang. Det er vondt å være irritert. 

Fortsetter under...

AnonymBruker
90tallsbarn skrev (30 minutter siden):

Hvorfor blir jeg irritert for så lite igjen? Jeg synes folk bruker for lang tid på å prate, jeg blir irrtert om det er romstrering rundt meg, hvis noen begynner å synge mens de rydder/romstrerer og når jeg setter meg i bil hos noen og det tar alltid kjempe lang tid før vi kjører fordi vedkommende sitter på tlf og skriver en "viktig melding" såklart. Samme når folk står lenge på samme sted og skroller/tekster på mobilen før de kommer i gang. Det er vondt å være irritert. 

Bipolar? 

Anonymkode: e348b...c9a

AnonymBruker
90tallsbarn skrev (36 minutter siden):

Unngå folk.

Anonymkode: b8633...7c8

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Unngå folk.

Nei, da får jeg angst og blir mer kynisk! Da lager man egen sannhet i hodet og det er ikke bra. Jeg vil ikke bli en sånn som bare sitter inne i leiligheten helt alene. 

Annonse

AnonymBruker
90tallsbarn skrev (3 minutter siden):

Nei, da får jeg angst og blir mer kynisk! Da lager man egen sannhet i hodet og det er ikke bra. Jeg vil ikke bli en sånn som bare sitter inne i leiligheten helt alene. 

Da får du jobbe med deg selv da.

AnonymBruker
90tallsbarn skrev (4 minutter siden):

Du er vel bare den samme som ble provosert i den andre tråden.

Du har sutret over dette i evigheter her inne på forumet. Du tåler ikke andre mennesker og at menneskerasen bare har godt av å dø ut. Følg da ditt eget eksempel du så gjerne vil alle vi andre skal gjøre og isoler deg selv fra omverdenen og slutt å plage oss andre med det repeterende sytet ditt.

Anonymkode: 2a2ca...3f3

AnonymBruker
90tallsbarn skrev (9 minutter siden):

Nei, utelukket. Man skal svinge hyppigere og sterkere for å oppfylle de kriteriene. 

Nei, det er ikke riktig. En med bipolar kan ha svært sjeldne svingninger. Og svingningene trenger ikke å være så sterke alltid. 

Annonse

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Nei, det er ikke riktig. En med bipolar kan ha svært sjeldne svingninger. Og svingningene trenger ikke å være så sterke alltid. 

så hvor skal grensa gå for hva som er bipolar? 

AnonymBruker
90tallsbarn skrev (19 timer siden):

høres veldig adhd ut. 

Anonymkode: beae7...d4b

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...