Gå til innhold

Alle dere som henger her inne og som har diagnoser

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

stjernestøv
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er det fordi dere har utfordringer og problemer knyttet til diagnosen at dere er her? Hvis dere hadde fungert bra i hverdagen hadde dere kanskje ikke hengt her? Eller?

Anonymkode: a6966...726

Jeg har nå hengt her i både gode og dårlige perioder. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er det fordi dere har utfordringer og problemer knyttet til diagnosen at dere er her? Hvis dere hadde fungert bra i hverdagen hadde dere kanskje ikke hengt her? Eller?

Anonymkode: a6966...726

Hvorfor henger du her da?

Anonymkode: b8f0d...871

AnonymBruker

Kan jo hende man ikke bare henger her men at dette er et tillegg til øvrige arenaer på nett og sosialt der ute i verden. Jeg synes det er fint å kunne drøfte denne siden av meg som går ut på psykisk sykdom med andre som har kunnskap og erfaring på dette området. Kan ikke stille disse spørsmålene eller lese andre tråder om psykisk helse på kvinneguiden feks, uten at mennesker uten kompetanse og forståelse rakker ned. Ønsker også å spare venner for å sitte å snakke om min sykdom og dens tilleggsbelastninger mer enn ytterst nødvendig. 

Anonymkode: 9be70...720

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...