Gå til innhold

Endelig kan jeg få litt varme i huset- regjeringen utvider strømpakken

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Endelig kan jeg sove med ovn på soverommet. Soverommet er så kaldt. Og jeg sover bedre nå. Kan endelig våge å vaske tøy når det trengs. Og ellers våge å bruke litt strøm slik at jeg får romtemperatur på over 15 grader. 

Hva med dere? Er dere fornøyd med at regjeringen dekker hele 80 prosent over 70 øre per kWh. Tør dere å bruke litt mer strøm? 

Anonymkode: 44e68...76e

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Endelig kan jeg sove med ovn på soverommet. Soverommet er så kaldt. Og jeg sover bedre nå. Kan endelig våge å vaske tøy når det trengs. Og ellers våge å bruke litt strøm slik at jeg får romtemperatur på over 15 grader. 

Hva med dere? Er dere fornøyd med at regjeringen dekker hele 80 prosent over 70 øre per kWh. Tør dere å bruke litt mer strøm? 

Jeg er veldig glad for at vi bor nord for Dovre nå altså. Fyrer med ved og bruker strøm som vanlig vi. 3000,- i strømregning i desember og da brukte vi mer enn normalt da det var varme på i 2. etg noen dager pga at ungene var her. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Utgjorde 10% så mye for deg? Jeg synes ikke 10% er mye i det hele tatt, men alt hjelper. 

Anonymkode: 96542...d63

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De gikk fra 55% til 80%.

Anonymkode: bc2bb...c8d

Da er det jeg som har blandet med tallene sikkert :) Uansett synes jeg ikke det er nok, selv med 80 i støtte blir regningen ganske så høy.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Da er det jeg som har blandet med tallene sikkert :) Uansett synes jeg ikke det er nok, selv med 80 i støtte blir regningen ganske så høy.

Vet ikke hvor mye det utgjør men håper det er en bra pakke. Ønsker å stole på regjeringen. Men jeg forsøker å spare litt på strømmen og. For jeg er redd for at det utgjør lite. Ser at mange sier det er lite  :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...