Gå til innhold

Blir lei meg av snapchat for den beviser bare hvor ensom og alene man er.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det har seg sånn at jeg egentlig hele livet har slitt med store psykiske problemer som har ført til at jeg har blitt veldig alene og ensom uten en eneste venn. Min familie er helt uten psykiske problemer og jeg tittet nå på min søsters snapscore (er første gang jeg har gjort det har aldri tenkt på det før) og hun har over 10.000, mens jeg har ikke 500 en gang.. Det føles bare så forferdelig ensomt å se. De eneste snappene jeg mottar er fra familien en veldig sjelden gang, mens min søster har masse sosialt liv. Jeg er lei meg for at livet mitt aldri ble sånn. Isteden sitter jeg her i omsorgsbolig. 

Anonymkode: ae7d7...c70

Fortsetter under...

Ikkeanonymnok

Dersom du blir lei deg av snapchat pga snapscore så foreslår jeg at du sletter hele appen. 

Er på generelt grunnlag ikke enig i at snapscore definerer hvor ensom og alene man er. Det blir som å si at man ikke kan være ensom i et rom fullt av mennesker. 

Snapchat brukes forskjellig, noen bruker den aldri, noen bruker den mye. De gangene jeg har samtaler med kjentfolk foregår det på snap, ikke messenger, meldinger eller via telefon. Derfor får jeg også høyere snapscore. Men skal jeg si jeg er ensom og alene fordi det er så stille på de andre appene da? 

Det blir litt hva man gjør det til, men vi bør alle slutte å sammenligne oss med andre. 

UtakknemligDiva

Snapscore forteller egentlig ikke annet enn at folk beuker mye av tiden til å se elle sende sine uinteressante bilder. Jeg vet om folk har masse tusen venner på Facebook og masse poeng på snap men de er ganske venneløse i virkeligheten. Derfor har sosiale medier blitt deres liv. 

Mange lever i den virkelige verden pg har mange venner har nesten ingen score. Ja, man kan føle det litt ensomt når man sitter sammen med mange andre og det piper i ett på tlf deres, og så er ens egen tlf helt stille men den perioden jeg hadde det slik var jeg knapt aktiv på snap for det var ingen som var interessant der, og det er mange som bare sender bilde av barna sine. Jeg bruker snap mye nå fordi det er der jeg har kontakt med «kjæresten». Får alltid svar fra onkel og ene kusina mi men snakker nesten aldri med dem i virkeligheten, så er ganske overfladisk. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Det har seg sånn at jeg egentlig hele livet har slitt med store psykiske problemer som har ført til at jeg har blitt veldig alene og ensom uten en eneste venn. Min familie er helt uten psykiske problemer og jeg tittet nå på min søsters snapscore (er første gang jeg har gjort det har aldri tenkt på det før) og hun har over 10.000, mens jeg har ikke 500 en gang.. Det føles bare så forferdelig ensomt å se. De eneste snappene jeg mottar er fra familien en veldig sjelden gang, mens min søster har masse sosialt liv. Jeg er lei meg for at livet mitt aldri ble sånn. Isteden sitter jeg her i omsorgsbolig. 

Jeg har snapscore på 0.

Anonymkode: 00020...5e3

Annonse

AnonymBruker
Fionys skrev (8 minutter siden):

Jeg har en snapscore på 88000. Jeg har aldri sett på andres score. De fleste snappene som blir sendte er bare tull.

Ja, men det er jo det som er hele poenget. Man vil jo ha venner og folk man kan tulle og ha det gøy med. Jeg har ikke det, og det gjør meg lei meg. 

Jeg skjønner at det kan kjennes sårt at andre har høyere score enn deg. Men hvis dette blir såpass voldsomt for deg, er det vel bedre å være uten? Jeg har ikke snapchat selv og vet ikke hvordan denne scoren telles. Men kutt ut ting som ikke er positive for deg 🙂 Kan du engasjere deg i noe i lokalsamfunnet og bli kjent med folk der? Kirka, idrettslag, besøkstjeneste,, Røde Kors +++?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...