Gå til innhold

Innedag, bør jeg ha dårlig samvittighet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg er svært aktiv til vanlig. Har en fysisk jobb, og trener hver dag. Har vært inne i hele dag. Følte kroppen trengte litt hvile. Bør jeg ha dårlig samvittighet? Har du slike dager? 

Anonymkode: c6832...2d5

Nei, det synes jeg ikke du skal ha. :) Det er viktig å lytte til kroppen sin også og siden du er aktiv hver dag ellers så gjorde det nok bare godt å slappe av en dag.

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Har en fysisk jobb, og trener hver dag.

Det er jo langt mer aktivitet enn folk flest har. Særlig pålegget om hjemmekontor som mange er rammet av, er årsak til at folk får flere (nesten) innedager.

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er svært aktiv til vanlig. Har en fysisk jobb, og trener hver dag. Har vært inne i hele dag. Følte kroppen trengte litt hvile. Bør jeg ha dårlig samvittighet? Har du slike dager? 

Anonymkode: c6832...2d5

Jeg syns det er et faresignal at du blir såpass urolig at du har behov for å forklare (forsvare) og søke støtte til å ha hatt en innedag. Det høres usunt ut å få slike tanker av dette. Hva tenker du selv om det? 

Hva er poenget med å kjenne på dårlig samvittighet fordi du er inne en dag? Skjønte ikke helt hvorfor det er et problem? Du er jo aktiv både på jobb og i fritida ellers, så hvorfor skulle det være negativt å ta det med ro en dag? 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...