Gå til innhold

Har dere fått strømregningen for desember?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Jeg venter spent. Brukte ca 998 kWh og bor i sør-norge. Har spotpris. 

Har dere andre fått den? 

Anonymkode: 38cc5...e78

Vet ikke om den har kommet, men mannen regnet ut at den blir på i underkant av 3000,-. 

Vår kom på 3541, og da er strømstøtte på 1336 kroner trukket fra.

Vi har en ganske stor enebolig, bygget i 1997 med 15 cm isolasjon, fyrer mye med ved. Men det går jo med strøm da til 2 bad + 1 soverom + yttergang med varmekabler + lading av elbil + varmtvann til 3-5 personer, tøyvask og matlaging. Vi har hatt veldig stort fokus på strømsparing de siste månedene, og vært veldig bevisste på å unngå de store pristoppene når vi lader bilen eller vasker tøy. Holder også rom som ikke er i bruk kalde og med døra lukket (f.eks. gjesterom og rommene til de to eldste som ikke bor hjemme lenger, men som var der litt i jula). Er SÅ glad for at ikke regningen ble større, og at strømsparingen gav resultater på regningen!

Vi brukte 1815 kWh i desember, ser jeg.

Endret av påskelilje

Annonse

Jeg betaler oppvarming og varmt vann gjennom felleskostnadene til sameiet, så jeg får ikke vite før til sommeren hvor mye jeg må etterbetale for strøm...  I en situasjon som denne, så hadde det vært fint om de avregnet litt oftere. 

Strømregningen jeg får direkte er bare for annen strøm, og den er ikke så mye høyere enn vanlig, ca 500 kroner. 

Endret av frosken

Jeg venter strømregning for både november og desember. Og det drar ut i tid. Skulle få den innen den 15de. Det er uholdbart synes jeg.

Leiligheten under meg er solgt, og da det er litt forvirrende merking av strømmålere registrerte de nye eierne seg midt i november på min måler.............. Dette har tatt tid å rydde opp i. Så nå venter jeg en kjemperegning. Jeg har lagt av penger, men nå må jeg faen meg få vite hva  jeg må betale!!! Helst i går...

Anonymkode: 54088...06c

Annonse

Dorthe skrev (6 minutter siden):

1600 uten nettleie og uten fratrekk som skal komme på nettleien.  Vi har brukt 600 kWh og har varmt vann og fjernvarme gjennom husleia som har steget 500 kr.

Dorthe skrev (6 minutter siden):

1600 uten nettleie og uten fratrekk som skal komme på nettleien.  Vi har brukt 600 kWh og har varmt vann og fjernvarme gjennom husleia som har steget 500 kr.

Da blir sikkert vår ihvertfall 2000 kr... med 998 kWh.  Venter fortsatt. 

Anonymkode: 38cc5...e78

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...